Na een geslaagde meet in huize Prrrr, doen we een poging er niet weer een jaar overheen te laten gaan. Bovendien moeten er wat arrangementen gemaakt worden, die moeten uitgetest worden, en dat gaan we dus niet een hele tijd uitstellen, maar gewoon doen. Toch?
Aantal data in april en juni, zodat we desnoods twéé afspraken kunnen vastzetten en er een beetje ritme in houden.
Zoooo, heb al 3x accordeon gespeeld sinds onze meeting. Ben aan het goochelen met de melodietoetsen.
Voor de volgende keer is het wel handig dat we een paar nummers van te voren afspreken omdat het teveel voor me is om alles te oefenen. Niet dat ik alles precies hoef te weten van te voren, maar een paar als richtlijn is wel handig.
Mijn buurman zit in een klezmerband. Als ze een middag geoefend hebben dan kan ik echt geen klezmer meer horen. De andere buren hebben honden die voor overlast zorgen. Dus ik wil wel een keer wat terug doen Maar, even serieus ik heb ruimte genoeg, dus het past prima in mijn woonkamer.
En als Lalidan de volgende keer weer zo ver zou moeten reizen, dan betaal ik mee aan je treinkaartje. Of anders een keer jouw kant op gaan vind ik ook prima.
Laatst bijgewerkt door Akecheta op 27-02-13 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Hihihihi Ik zal je eerlijk zeggen, ik heb nooit begrepen hoe John Denver dat deed, alles uit elkaar houden. Vooral omdat de meeste songs uit 3 akkoorden bestaan. Hij zei altijd dat het geen kunst was. Yeah... You could have fooled me.
Maar we zullen een hitlist van 10-12 songs opstellen. Als alles goed gaat hebben we daarna onze eerste CD.
En ook gestemd! Ik heb 3 dagen in het rijtje dat ik niet kan, voor de rest kan ik nog alle kanten op. Misschien handig om die we nu gedaan hebben er eerst in te houden? Dus Whiskey, let it be, Zoo, Mull en el condor, waarbij nights in white satin er dan bij komt. Dan hebben we er al 6. We kunnen later altijd weer wat laten afvallen.
Ik heb ook gestemd. Dezelfde muziek weer inderdaad? Dan weet ik wat ik moet transponeren. Wel leuk als ik allebei de saxen mee kan nemen denk ik... Moet wat op te verzinnen zijn
Ik heb 21 april toch weer ontvinkt. Broerlief is vrij en moeders maandag jarig, dus kans is groot dat ze het dan zondags viert. Zou beetje sneu zijn als ik er dan niet ben
idd dat lijkt er wel op maar was zeker niet de bedoeling! de datum in april hou ik even een slag om de arm. Mijn tante en mijn neef uit Canada zijn dan over en die gaat even voor alles