Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MadelonSunny schreef:Maar je mag wel met paarden in het Lingebos komenHet stelt ook niet zoveel voor, een echte bosrit daar kan je niet maken.
Of naja, als je een uur wil rijden maak je gewoon een paar keer hetzelfde rondje
_Caitlinnn schreef:MadelonSunny schreef:Maar je mag wel met paarden in het Lingebos komenHet stelt ook niet zoveel voor, een echte bosrit daar kan je niet maken.
Of naja, als je een uur wil rijden maak je gewoon een paar keer hetzelfde rondje
Hahha inderdaad!
Misschien organiseren we binnenkort nog een meeting voor paarden daar.
Want je hebt er wel mooie foto plekjes, echter is er nu een nieuw ruiterpad waardoor je niet meer op andere paden mag komen en het voor een meeting dus wat lastiger word, echter ga ik dit nog wel even uitzoeken.
Citaat:Ik zou het dan wel klein houden, zo groot is het daar nietIk wist trouwens niet dat er een nieuw ruiterpad is
Ben er pas nog geweest met m'n oppaskindje op Sunny. Gewoon over bruggetjes geweest enzo
SimoneDV schreef:Is er toevallig iemand die vanuit rotterdam gaat waar ik mee zou kunnen rijden? Het lijkt me wel tof maar ik ga al naar een paar meetings en deze is net wat verder en t is allemaal wel reiskosten steeds. Maar ik denk er nog even na (als model).