Hoi allemaal. Het viel mij op dat er weinig tot geen paarden foto meetings zijn in Almere. Ik dacht, ik ga is vragen of er intersse voor is? En of mensen dit misschien samen met mijn willen proberen te organiseren? Het MOET dus in Almere zijn, waar precies kunnen we jog bespreken en de datum valt ook nog helemaal te bespreken. Als je mee zou willen met jou pony laat dan je naam, naam van de pony,ras van de pony, leeftijd van de pony en jou, en een foto achter van je pony. Als je mij wilt helpen stuur dan een pb'tje. Als je mee wilt als fotograaf laat dan je naam, ervaring en (als je het hebt) een foto die jij zelf hebt gemaakt (liefst van een paard) zodat iedereen een idee krijgt. Alles is welkom groot en klein. Sterk of slap.
Ik zou ook wel mee willen als fotograaf. Maar idd, is er in almere wel een leuke plek zegmaar? En het zou ook gewoon in een weekend kunnen, dan kunnen er denk ik meer mensen.
Gianti
Geplaatst: 24-02-13 13:33
Jolijneniris schreef:
in vakantie is niet handig denkik
ovb wil ik best komen met jolijn:)
waar sta jij ook al weer?
Jolijneniris
Geplaatst: 24-02-13 13:34
hmm op fotos lijkt me het er wel erg druk zegmaar.. veel boten enz
ik weet niet of dat echt leukbzal zijn..
Jolijneniris
Geplaatst: 24-02-13 13:34
Gianti schreef:
Jolijneniris schreef:
in vakantie is niet handig denkik
ovb wil ik best komen met jolijn:)
waar sta jij ook al weer?
asperen, niet echt dichtbij maar ik vind t leuk om verschillende plekken te komen
Nee hoor valt heel erg mee. In haven is er een honden strandje het lido strand waar altijd wel leuke foto's te maken zijn en dichtbij zijn ook bossen waar je prachtige shots kunt maken
Er zijn best wel breden bospaadjes met bomen aan de ene kant en water aan de andere in almere. Ik ken ook nog een ander strand vlakbij een natuurgebied moet even de naam opzoeken :p dat is wel heel mooi het enige nadeel, er lopen mensen met honden daar en best veel