Hallo, Bij deze wil ik een meeting-lange bosrit organiseren voor de sobere rassen onder ons, Shetlanders, Tinkers, IJslanders, Fjorden en Haflingers.Deze zal plaatsvinden op zaterdag 2 maart rond 11 of 12 uur. We verzamelen bij de ingang van het bos: Hierderweg 14 in HulshorstWat we gaan doen: Een bosrit maken langs de zandverstuiving/heide.Deze rit gaat ongeveer tussen de 3 en 4 uur duren.
Leuk! Maar ik denk dat mn shettie voor de kar geen 3 uur lang vol houd na deze winter, weinig kunnen rijden dus conditie is niet zo best.
idd jammer, lijkt me echt leuk. Maar deze winter niet gereden nu langzaam weer conditie opbouwen aan de longe. 3 tot 4 uur is voor mijn hafje dan ook te lang.
Mensen die ver komen, bij ons op stal zou het eventueel mogelijk zijn om paard een nachtje te laten staan
Van de zomer zou het wel een keer kunnen.. ik begin nu net pas weer een beetje met rijden dus haar conditie is nu echt nul.
Ook voor mij is het 5 kwartier rijden. Dat is iets te ver voor een bosrit. Als er 1 dichter in de buurt is, doe ik zeker mee