Waar?
Veluwe Hulshorst/Harderwijk.
Verzamelplaats wordt nog precies afgesproken. Nadere informatie volgt.

Een beeld van de locatie.
Wanneer?
zat. 29 juni. Dit staat gewoon vast! Kan je die dag niet? Geef je dan niet op.

Opgeven?
Dat kan per PB naar Cynn_x
Fotograaf
Naam:
Gebruikersnaam op bokt.nl:
Website (indien van toepassing):
Fotografienaam:
Apparatuur:
Ervaring (Amateur/Middel/Gevorderd):
Voorbeeldfoto's (1 URL per regel):
Extra:
Model
2 foto’s. (Hoofdfoto en stand/bewegingsfoto)
Naam:
Gebruikersnaam op bokt.nl:
Naam pony:
Geslacht:
Ras:
Bijzonderheden: (VD//Klein ruitertje//Hoog in de sport//Western//Indanen outfit// etc?)
Hoe wordt er geselecteerd?
Selectie van de fotografen
Deze keer gaat het niet op snelheid van aanmelden, maar kies ik de fotografen uit. Ik wil het gevarieerd houden en de groepen zo maken dat alle niveaus mee kunnen gaan, maar per groepje (worden groepjes van 3) min. 1 gevorderde fotograaf zit. Zo kan je van elkaar leren. Dit is voor mij de insteek van deze meeting. Er gaan in totaal 12 fotografen mee.
Selectie van de modellen
Het is een PONY meeting. Dus alleen pony’s mogen zich aanmelden. Ik ben op zoek naar aparte kleurtjes, pony’s die VD kunnen, pony’s waar een klein ruitertje op kan/naast voor schattige foto’s… pony’s die western worden gereden, indianen pony's, noem maar op wat voor variatie je kan bedenken. Kleine shetlanders met een bos manen, tot een E sportpony’s etc.
Hoe de modellen worden uitgekozen ben ik nog niet over uit. Misschien laat ik de fotografen weer gewoon stemmen maar misschien kies ik de modellen wel om zeker te zijn dat het heel erg gevarieerd is. Er gaan 8 modellen mee.
Fotografenlijst
1. Cynn_x // Cynthia // http://cynnfotografie.weebly.com/portret-fotos.html
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.