Voor mij maakt de locatie ook niet uit, ik woon in Den Haag en mijn paard staat in Wateringen, dus maakt mij niet uit of ik een afslagje eerder of later neem haha. Ben alleen op alle 3 de locaties al lang niet meer geweest met paard, dus geen idee waar de beste mogelijkheden zijn voor foto's op plaatsen waar je met paard mag komen maar dat weten jullie vast wel Als er maar goede parkeermogelijkheden zijn voor de auto's en trailers, verder maakt het mij niet uit!
Ja ik moet even goed nadenken. Bij vlietlanden worden altijd die cros gehouden dus daar zal wel goeie parkeerplekken zijn. In westerpark volgens mij ook maar daar zit ook nog een weg tussen door volgens mij.. Balijbos loopt een snelweg + trein lang.. maar is wel heel mooi
Denk het best vlietlanden
JustMe1234
Geplaatst: 13-02-13 22:52
Kunnen jullie mij, als 'foto-meeting groentje' uitleggen wat verder het idee is? Worden er rij- of standfoto's gemaakt? Of beide? En worden de foto's ergens gepubliceerd oid (snap dat dit met logo van fotograaf is )
Ik ben ook groentje hoor haha. (in meetingen dan )
Ik denk zelf gewoon dat we een tijd afspreken. 2 fotografen per paard. Gezellig foto graveren en kletsen uiteindelijk ook even stoppen en wat eten denk ik ? Ik wil best wat voedsel mee nemen hoor
@Fabienne: de 'normale' indeling is eerst portret foto's, dan eventueel longeer/tussen prikpaaltjes en dan rij foto's. Andersom zou natuurlijk onhandig zijn i.v.m. bezweette paarden.
De fotografen zorgen er dan voor dat de foto's opgestuurd worden of online worden gezet, vaak zullen dit inderdaad foto's met logo zijn en een kleinere resolutie. Wil je bepaalde foto's zonder logo op groot formaat kun je dit onderling met de fotograaf regelen, de één zal hier een vergoeding voor vragen, de ander misschien niet. Omdat het dan natuurlijk toch het originele bestand is wat je krijgt.