buitenrit met / zonder eigen paard meeting (s)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kady1

buitenrit met / zonder eigen paard meeting (s)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-13 20:17

Omdat ik altijd alleen ben rij ik eigenlijk veel te weinig buiten op mijn paarden (helemaal alleen in themiddleofnowhere is niet mijn favoriet stel dat er wat gebeurd)
Ik ben gezegend met het erf af en uren rijden door NL en Belgisch grens gebied zonde om daar geen gebruik van te maken. Want ik vind het heerlijk en mijn paarden ook.

Dus welke bokkers hebben zin in een buitenrit meeting(s)bij mij op de grens? Met mij als gids :p

Eigen paard is niet noodzakelijk ik heb zelf op dit moment 2 eponys en 3 paarden die geschikt zijn om buiten te rijden. Zijn wel allemaal bloedpaardjes dus een beetje tempo heb je wel, het zijn geen manege paarden maar ze zijn wel braaf en verkeersmak.
Mensen met eigen paard zijn natuurlijk ook welkom.

Wie o wie :)

missymb

Re: buitenrit met / zonder eigen paard meeting (s)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 10:52

Leuk ben gek op buitenrijden!!...ik heb wel een eigen paardje maar geen trailer of wat dan ook dus zou ook best op een van jou paardjes mee willen gaan voor mij komen alleen de doordeweekse dagen het beste uit groetjes

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 10:55

Ik zou wel heel graag mee willen maar ik moet er bijna een uur voor rijden....met paard erachter word het dus helemaal al niet.

Ga dit zeker onthouden!!

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-13 11:46

Ik kan zelf zowel doordeweeks als in het weekeind als ik het maar van te voren weet. :p