(Ouder + ) Kinder-rit...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nathalie2302

(Ouder + ) Kinder-rit...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-13 13:38

Onze dochter is stapelgek op haar pony...rijden, spelen, truttelen en je kan er ook prima op liggen :P

Nu rijden wij regelmatig eens samen in het bos, of zij rijdt in de wei terwijl ik bezig ben op stal...maar het allerleukste vindt zij het als wij samen gaan rijden met een vriendin en haar dochter...natuurlijk snap ik dat helemaal...want wat is er leuker voor kinderen om samen te rijden met andere kinderen :D

Dat bedacht hebbende, vroeg ik mij ineens af of het niet leuk zou zijn om eens een kinder-rit te organiseren (let wel...ik heb absoluut niet over enige bijbehorende praktische dingen nagedacht..het is puur zo'n "wat als...."-idee dat ineens tussen je oren opduikt en waarvan ik nu eens besloot om het "in de groep" te gooien ;) )

Er worden via bokt heel wat ritten, fotomeetingen, uitstapjes etc. georganiseerd maar zou het niet leuk zijn om eens zoiets te organiseren voor ons rijdende "grut"? Lekker relaxed, indien nodig bij mama of papa aan een halstertouw en dan wijzelf bijvoorbeeld mee op onze stalen rossen (lees: fiets ;) en zo heb je 2 vliegen in 1 klap...blij kind EN je werkt aan je conditie!)...picknickje erbij....nou ja....zomaar een idee waarvan ik mij afvroeg of er meer ouders zijn die dat leuk lijkt :)

Wendy1708

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:04

Heeee Nathalie, wat een berg reacties!!!! :P Zijn wij dan toch de enige moeders die dit allemaal doen? En onze meiden het allemaal maar normaal vinden... Ik vind het een geweldig leuk idee! Straks met mooi weer, allemaal Pennymeisjes op pony's, lekker picknicken. :j Ik ben benieuwd of er zich nog meer moeders melden!

nathalie2302

Re: (Ouder + ) Kinder-rit...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-13 20:23

hahaha...dat wij de enigen zijn die dit in noodweer doen, vind ik nog tot daaraantoe....maar ik had toch wel meer gegadigden straks voor zomerweer verwacht :P

Misschien heb ik dit ook op de verkeerde plek geplaatst....??

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:26

Ik begeleid wel buitenritten met mijn ijslander waarvan mams gewoon mee kan lopen.
Omdat het 1-op-1 begeleiding is heb je ook alle ruimte voor wensen en vragen en ik ben ook flexibel met tijden en routes etcetera.
Misschien is dat wat als alternatief als zoiets organiseren niet lukt?

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:28

Ik denk dat je het beter bij BM kunt zetten in plaats van hier. :j En aangezien ik nog geen mama ben kan ik je niet helpen. :=

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-13 20:35

@Nachtlampje - mijn tijd van 'ernaast meerennen' heb ik voor onze dochter gelukkig al een poosje achter me kunnen laten (al denk ik dat ik er deze zomer weer aan moet geloven met onze jongste)...en pony's om te rijden hebben we zelf ook voldoende ;)

KimD schreef:
Ik denk dat je het beter bij BM kunt zetten in plaats van hier. :j En aangezien ik nog geen mama ben kan ik je niet helpen. :=

Ik zag net inderdaad pas dat er een sectie 'bokt meetings' is dus heb al om een "overplaatsing" gevraagd :P

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:37

nathalie2302 schreef:
@Nachtlampje - mijn tijd van 'ernaast meerennen' heb ik voor onze dochter gelukkig al een poosje achter me kunnen laten (al denk ik dat ik er deze zomer weer aan moet geloven met onze jongste)...en pony's om te rijden hebben we zelf ook voldoende ;)

KimD schreef:

Ik zag net inderdaad pas dat er een sectie 'bokt meetings' is dus heb al om een "overplaatsing" gevraagd :P

Ik had ook al een TeM geplaatst. :) Wist het namelijk ook niet zeker. :n

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:59

BRT -> BM

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-13 21:07

Martine schreef:
BRT -> BM

Dank je :)

Dorith

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:11

.
Laatst bijgewerkt door Dorith op 21-03-25 17:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:12

Hahaha wat een leuk idee! Ik heb jarenlang mijn stalen ros gezadeld om gezellig met dochter mee door het bos te crossen. Sinds 2 jaar heeft dochter haar eigen paard en nu rijden we samen door het bos op onze 2 paarden. Hoe leuk en gezellig het meefietsen ook altijd was, dat haalt het niet bij het met z'n 2-en te paard gaan door het bos!
Maar ik denk dat dochter de leeftijd waar dit voor bedoeld is, enigszins ontgroeid is (ze is 22 :D ).