Er is iets wat ik me afvraag. Fotomeetings is een win-win situatie, aangezien er veel dieren bij elkaar komen, de modellen krijgen gratis foto's en de fotografen hebben portfoliomateriaal. Nu ga ik regelmatig mee sinds afgelopen zomer. Nu ben ik echter al een paar keer tegen gekomen dat ik een dier een paar keer tegenkom op verschillende meetings. Maar als ik een dier er bij 2 meetings op heb gezet is dat voor mij eigenlijk meer als genoeg in de meeste gevallen. Dus voor portfolio hoef ik het niet te doen, echter is het nabewerken niet minder werk. Daarnaast krijgen die modellen natuurlijk ook behoorlijk wat foto's. Naast dat ik me afvraag wat er leuk aan is om naar veel meetings te gaan met je dier (maar dat moeten mensen natuurlijk zelf weten

Ben benieuwd, ook of andere fotografen dit ook tegenkomen of dat het hun helemaal niks uit maakt.

Oh en ik ben stiekem ook wel benieuwd waarom sommige modellen zo vaak naar fotomeetings gaan? Is dat toch wel om de gratis foto's, of om de gezelligheid, of als oefening? Lijkt me namelijk helemaal niet leuk om de hele tijd van alles naar je toe geroepen te krijgen hoe je moet staan en dan ook nog zo lang haha!