bokkers in de achterhoek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

delvira

bokkers in de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-13 17:42

zijn er nog bokkers in de achterhoek die het leuk vinden om aankomende zomer/voorjaar buitenritten te gaan maken???????

delvira

Re: bokkers in de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-13 17:47

wie oh wie????

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 17:55

Denk dat er op dit moment niet heel veel mensen online zijn, en als je wat geduld hebt je vanzelf reacties krijgt.

Nadesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 19:45

Jammer, heb geen paard, maar meeten lijkt me wel leuk.
Dan kan ik niet mee rijden, maar misschien iets anders doen met andere paardloze achterhoekse bokkers :)

irisje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 19:57

Ik woon dicht tegen winterswijk aan! Heb ook een eigen fell pony D'amour ze vindt het geweldig om over onbekend terrein te lopen. We gaan nu iedere week door de bossen en zandpaden en hopen dat we binnenkort ook langs de autowegen kunnen wandelen en rijden.

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 19:59

klink erg leuk, maar licht eraan waar

delvira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-13 20:03

zelf woon ik in hengelo gld, volgens mij heb ik jou bij een andere topic bitloosrijden gezien Irisje2.
bij ons kun je heel mooi rijden, maar ik vind het ook leuk om gewoon wat met andere paardemensen wat af te spreken, maar ergens een mooie rit maken, bijvoorbeeld monfertland, lijkt me ook heel leuk. En mijn partner gaat met een stalgenoot van ons een puzzelrit in de zomer/voorjaar organiseren..... dus we kunnen alle kanten op, en o'ja dan is er ook nog in bronckhorster meerdaagse ik geloof in mei...

irisje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 21:13

delvira schreef:
zelf woon ik in hengelo gld, volgens mij heb ik jou bij een andere topic bitloosrijden gezien Irisje2.
bij ons kun je heel mooi rijden, maar ik vind het ook leuk om gewoon wat met andere paardemensen wat af te spreken, maar ergens een mooie rit maken, bijvoorbeeld monfertland, lijkt me ook heel leuk. En mijn partner gaat met een stalgenoot van ons een puzzelrit in de zomer/voorjaar organiseren..... dus we kunnen alle kanten op, en o'ja dan is er ook nog in bronckhorster meerdaagse ik geloof in mei...

Ja, dat kan wel kloppen :j
Alleen waar is zelf van baal is dat ik geen trailer heb om haar te vervoeren, dus moet op rijafstand zijn.

delvira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-13 21:15

ben nu net bezig met rijlessen voor mijn E rijbewijs, als ik die heb kan ik tenminste nog ergens komen, en we hebben van de menvereniging uit wel eens in Winterswijk gereden, dat was ook erg mooi....