hetlevenwint schreef:Horsephoto en heb je die prikpaaltjes al gekocht (?) want ik heb er gewoon op voorraad liggen eventueel (zijn wel van die groene maar heb ook van die ijzeren/metalen).
Um trouwens is het de bedoeling de foto's gratis te geven aan de gene die meedoen of mag je er iets voor vragen dan ook ?
Verder zelfde vraag als de gene boven mij

.
De prikpaaltjes heb ik nog niet gekocht, ga ze binnenkort bestellen 
En je hoeft de jouwe niet mee te sleuren hoor, ik ga sowieso nog meer meetings organiseren dus ik ga ze blijven nodig hebben.
En ik koop ze ook voor mezelf nog aan voor de privé fotoshoots.
Bo_San schreef:Ik ga ook kijken of het me lukt om in te schrijven, ik ben wel een beginnende fotograaf, hoop dat dat geen probleem is?
Enne prikpaaltjes en lint kan ik ook altijd regelen, dus die aanschaffen zou zonde zijn.
Het is geen probleem dat je een beginner bent
Iedereen mag meedoen als fotograaf of dat nu beginner is of prof.
Silkaay schreef:Als er echt veel aanmeldingen zijn kan je evt. een weekendje organiseren?
Ik ga proberen me aan te melden (als ik er op tijd kan bij zijn!)

Een weekendje ga ik niet doen omdat ik veel taken krijg op de hoge school, anders ga ik geen tijd ervoor hebben 
Maar sowieso ga ik nog meer meetings organiseren in West en oost-Vlaanderen
YWC schreef:Graag even wat info vanuit het standpunt 'model'.
- Is het aantal modellen beperkt ?
- Is het de bedoeling dat de paarden vrij, aan de hand of onder het zadel getoond worden ?
- Hoe zit het met het 'portret'recht ?
Er kunnen max 8 modellen meedoen.
En normaal is het de bedoeling dat er portretfoto's, rijfoto's en actiefoto's (dus los tussen prikpaaltjes) zullen genomen worden. Als je bv niet op je paard kunt rijden is dat geen probleem.
Je bent niet verplicht om alle 3 te doen.
Qua portretrecht: de fotografen zullen de foto's gebruiken als portfolio aanvulling en dergelijke. Dus foto's van uw paard enzo zullen wel op het net komen te staan
YWC schreef:Is het wie eerst inschrijft als model, die dan mag komen of kiest de 'organisator' de modellen ?
Bij de fotografen is het idd zo om het eerst maar de modellen krijgen 1 week om zich in te schrijven en ik kies samen met mijn collega de modellen uit.