Leuke mensen omgeving Haaften?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_PatriciaH

Leuke mensen omgeving Haaften?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-13 23:25

Hallo Lieve mensen,

Ook ik heb in het nieuwe jaar een goed voornemen net zoals meerdere mensen op bokt!

Ik wil heel graag nieuwe mensen leren kennen en waar vind je die nu als je druk bent met werk en je paarden?
Natuurlijk heb ik tijd over om andere leuke dingen te doen buiten de paarden om maar op mijn leeftijd zonder kinderwens is is het lastig om nieuwe mensen te leren kennen dus herken je dit dan zou ik het leuk vinden om te kletsen, af te spreken en leuke dingen te doen!
Of dit nu met paarden te maken heeft of totaal niet maak me niet uit.

Ik zelf ben nu 31 jaar, woon in Haaften ben getrouwd, werk 32 uur en heb twee paarden.

Dus laat maar horen!
Laatst bijgewerkt door _PatriciaH op 01-01-13 23:44, in het totaal 1 keer bewerkt

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 23:34

Ik ben wel benieuwd wie je bent. Ik woon vlakbij Ammerzoden. Da's redelijk in de buurt. Ik ben 36 en heb 2 paarden en een pony. Ik houd altijd wel van een goeie babbel! Ik ben opgegroeid in Gameren. Dat ligt aan de andere kant van de Waal. :D

Is dat paard waar je een bijrijdster voor zoekt van jou? Is het een Irish Cob??

_PatriciaH

Re: Leuke mensen omgeving Haaften?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-13 23:40

Leuk een eerste reactie!! en idd niet ver van hier.

Ik zoek voor mijn beide paarden een verzorgster en één daar van is inderdaad een eenkleur Irish cob, zo'n lief beest.

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 17:47

LZP -> BM

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 21:25

Ik heb zelf geen Irish Cob, maar ik ben wel actief bij het stamboek. Vandaar dat ik het me afvroeg. ;) Er zit toch nog een liefhebber in die buurt?

Ik had een bijrijdster, maar die is helaas gestopt. Ik heb maar besloten dat we het maar zonder moeten stellen. Voor mij is een bijrijdster vooral gewenst, zodat die mijn paard kan vasthouden als ik op wil stappen. Heel soms wil ie er in rengalop vandoor als ik op wil stappen. Met 3 kindjes kan ik het niet gebruiken om in het ziekenhuis te gaan liggen. :D
In ruil ervoor mocht die bijrijdster dan mijn Andalusiër rijden. Ik had laatst wel een meiske van 11 er op, maar ja, ik heb een dochter van bijna 10 en die zou er dan niet op kunnen, omdat er een bijrijdster op zit. Die heeft nu een B-pony en is nog net te klein voor hem. En zo'n meisje kan mijn paard ook niet tegenhouden op de manier die ik met hem nodig heb. :+ Dus dan heb ik er niks aan en ga ik net zo lief zelf op de anda zitten.

Hoe groot is de Irish Cob?

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-13 22:44

Leuk, welk stamboek? ICS of NSvT? Ja meerdere liefhebbers :D bij de een komt mijn super mooie en lieve merrie`tje vandaan, kocht haar op 2 jarige leeftijd en lelijk maar is nu bijna 5 en zo lief en zo mooi en de ander heeft ook zeker een paar mooie exemplaren staan! Beide ook wat te koop vlg mij, meer weet ik niet hier in de buurt :o

Oei een stout (hihihi met karakter) paardje, jammer dat hij/zij er zo vandoor wil als je erop wil stappen, veel geduld nodig. Jammer hè dat er weinig leuke en betrouwbare alleen maar willen rijden verzorgsters te vinden zijn...en dan nog zo`n aanbod, op een anda rijden <3

Mijn mooie meisje is 1,43 dus maar klein maar zo leuk!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 21:08

ICS. NSvT heb ik weinig mee.
Jaren terug was ik eens in de brabanthallen en ik vond er dus echt niks aan. :o Dat waren echt nog van die karrepaarden. Mijn ouders hebben er ook 2 (ICS) en ik kwam daar en mijn oudste zag er 1 voor het eerst van haar leven en die riep: 'Kijk nou! Een koe!' (Ze was toen 4) hihi. Inmiddels weten ze beter. Ik heb inmiddels ook wel gezien, dat je ook in dit ras heel mooie hebt en heel lelijke.

Mijn eigen paard is er idd 1 met persoonlijkheid. Maar dat weg spurten heeft hij geleerd met dank aan een verkeerd liggend zadel. Ik heb daar heel veel mee geleerd. Zo veel zelfs, dat ik nu dit jaar start in Engeland om zelf zadels te leren maken en bouwen. ;) Maar ja, hij heeft toen geleerd, dat hij succes heeft als hij zo wegrent en nu met elk beetje stress, vlucht hij gewoon makkelijk. Hij doet het inmiddels nog zelden, want hij weet nu dat zijn zadel geen pijn meer doet en hij wordt ook al weer 14, maar ik heb het in het verleden net iets te veel meegemaakt. Mijn vertrouwen is gewoon weg. Dus vandaar dat ik altijd iemand vraag om bij hem te komen staan en dat werkt voor mij als rustpunt om gewoon op te durven stappen. :D

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 16:33

van mij weet je al dat ik in haaften woon :D
ben ook benieuwd of er nog meer zijn :)

sassefras

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 16:35

:D heb jaren in hellouw gewoond, nu dus in nijkerk

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 16:36

Zoek schreef:
Leuk, welk stamboek? ICS of NSvT? Ja meerdere liefhebbers :D bij de een komt mijn super mooie en lieve merrie`tje vandaan, kocht haar op 2 jarige leeftijd en lelijk maar is nu bijna 5 en zo lief en zo mooi en de ander heeft ook zeker een paar mooie exemplaren staan! Beide ook wat te koop vlg mij, meer weet ik niet hier in de buurt :o

Oei een stout (hihihi met karakter) paardje, jammer dat hij/zij er zo vandoor wil als je erop wil stappen, veel geduld nodig. Jammer hè dat er weinig leuke en betrouwbare alleen maar willen rijden verzorgsters te vinden zijn...en dan nog zo`n aanbod, op een anda rijden <3

Mijn mooie meisje is 1,43 dus maar klein maar zo leuk!

is er een 2e in de buurt dan? ik dacht alleen cecille :o?

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-13 00:46

Yep, niet alleen cecille!!

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-13 00:48

Leuk sassefras, wij wonen nu een paar jaar in Haaften maar komen hier niet vandaan!

sassefras

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 10:53

Zoek schreef:
Leuk sassefras, wij wonen nu een paar jaar in Haaften maar komen hier niet vandaan!

ik kom ook niet uit de buurt hoor :D , we hebben er een poosje gewoond, maar ik vond het te stil en kon er niet echt wennen :P , daarom maar weer een stukje opgeschoven. wel een mooie plaats daar

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 10:55

wat grappig, ik woon in Leerdam en heb 1 peerd /3
Jij woont bij mijn schoonouders in het dorp :')

waar kom je oorspronkelijk vandaan????

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-13 11:40

@idefix4 ik ben ook een hele tijd lid geweest van ICS, ooit wil ik mijn merrie nog een keer laten keuren en dan laat ik het ook weer doen bij het ICS. NSvT had ik toendertijd ook niet veel mee maar ik ben er al zo lang uit dat ik geen idee heb of het veranderd is. Hihihi ja ik riep vroeger ook altijd dat ik later een koe wilde, alleen is het een eenkleur geworden...
Jeetje wel gaaf zeg als je zelf zadels kan gaan maken! Dat snap ik als je paard steeds weg schiet dat je vertrouwen weg is, ik had een tinker die dat ook telkens deed en werd daar ook zeker niet blij van. Gelukkig wordt het minder en heb je de mogelijkheid altijd iemand erbij te hebben want dat had ik dus niet.

@sassefras hihihi ja het is hier heel stil en mensen laten je er niet zomaar tussen als je van "buitenaf" komt maar ik ben druk met werk en mijn paardjes dus laat mij maar heerlijk rustig wonen!

@quartel leuk dat je hier wel eens komt voor je schoonouders, waar wonen die? Wij komen regelmatig in Leerdam om werk op te halen bij klanten. Wij komen oorspronkelijk uit Breukelen.

sassefras

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 12:07

@quartel leuk dat je hier wel eens komt voor je schoonouders, waar wonen die? Wij komen regelmatig in Leerdam om werk op te halen bij klanten. Wij komen oorspronkelijk uit Breukelen.[/quote]

:+ ik uit loosdrecht

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-13 12:16

Hihi leuk, was ik regelmatig te vinden! Lekker op het water.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 12:50

grappig, ik kom oorspronkelijk uit Utrecht......niet ver van Breukelen :+

Ik kom niet veel in Haaften, meer als schoonfamilie heb ik er niet zitten.
Mijn man is er groot geschopt.
Schoonouders wonen vlak bij de buurtsuper daar.

Je komt maar een keer een bak koffie halen hoor als je toch in de buurt bent :D :D
Altijd gezellig :D :D

chantal_bel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 12:51

ik kom ook uit haaften!

haaften is heerlijk rustig, maar ideaal wonen als je niet van drukte houd

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-13 13:11

Leuk quartel, bedankt voor het aanbod! Natuurlijk ook voor jou, als je je schoonfamilie zat bent kom je maar hier heen := Zo zie je maar weer hoe klein de wereld is. Utrech en Loosdrecht is allebei niet ver van Breukelen af. Haaften is zo klein dat bijna iedereen wel vlakbij de buurtsuper woont hihihi

Hee Chantal, ik weet dat je uit Haaften komt maar heb je nog nooit echt ontmoet, wie weet al heel vaak tegen gekomen :o En Haaften is idd heerlijk als je van rust houd!

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 13:14

weet waar je aan begint hoor.......ben mijn schoonfamilie al zat voor ik er ben :')

sassefras

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 13:25

ik hou van rust hoor :+ , dat zeker, maar in hellouw zaten we echt te stil :o , vlak bij de ijsbaan, daar zie je echt wekenlang helemaal niemand :D . nu wonen we ook in de polder, maar de kinders zijn groter nu. dan kan je ook weer meer doen wat je zelf wil.

qua hectares weiland zou ik wel terug willen, maar verder niet hihihi

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-13 13:37

Hihi daar zou ik een moord voor doen :o

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-13 13:52

quartel schreef:
weet waar je aan begint hoor.......ben mijn schoonfamilie al zat voor ik er ben :')

_O- ik herken het :=

chantal_bel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 11:20

Zoek schreef:
Leuk quartel, bedankt voor het aanbod! Natuurlijk ook voor jou, als je je schoonfamilie zat bent kom je maar hier heen := Zo zie je maar weer hoe klein de wereld is. Utrech en Loosdrecht is allebei niet ver van Breukelen af. Haaften is zo klein dat bijna iedereen wel vlakbij de buurtsuper woont hihihi

Hee Chantal, ik weet dat je uit Haaften komt maar heb je nog nooit echt ontmoet, wie weet al heel vaak tegen gekomen :o En Haaften is idd heerlijk als je van rust houd!

haha je man en hond heb ik al wel een aantal keren gezien.