Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zoek schreef:Leuk, welk stamboek? ICS of NSvT? Ja meerdere liefhebbersbij de een komt mijn super mooie en lieve merrie`tje vandaan, kocht haar op 2 jarige leeftijd en lelijk maar is nu bijna 5 en zo lief en zo mooi en de ander heeft ook zeker een paar mooie exemplaren staan! Beide ook wat te koop vlg mij, meer weet ik niet hier in de buurt
![]()
Oei een stout (hihihi met karakter) paardje, jammer dat hij/zij er zo vandoor wil als je erop wil stappen, veel geduld nodig. Jammer hè dat er weinig leuke en betrouwbare alleen maar willen rijden verzorgsters te vinden zijn...en dan nog zo`n aanbod, op een anda rijden![]()
Mijn mooie meisje is 1,43 dus maar klein maar zo leuk!
Zoek schreef:Leuk quartel, bedankt voor het aanbod! Natuurlijk ook voor jou, als je je schoonfamilie zat bent kom je maar hier heenZo zie je maar weer hoe klein de wereld is. Utrech en Loosdrecht is allebei niet ver van Breukelen af. Haaften is zo klein dat bijna iedereen wel vlakbij de buurtsuper woont hihihi
Hee Chantal, ik weet dat je uit Haaften komt maar heb je nog nooit echt ontmoet, wie weet al heel vaak tegen gekomenEn Haaften is idd heerlijk als je van rust houd!