3 januari wil ik met mijn paardje een buitenrit gaan maken bij de Herperduin (bij Schaijk, Noord-Brabant) en ik vroeg mij af of er dan bokkers mee willen! Van mij hoeft het geen staprit te worden.
Na de rit kunnen we misschien in het restaurantje wat gaan drinken of zelf wat mee nemen.
Lijkt me hartstikke leuk alleen ik heb een vervoer want mn vader vind het denk ik niet super om dankzij mij een hele middag met een stel meiden opgescheept te zitten...
Mijn ouders gaan wandelen met de hond. maar wel jammer..
MallyBelly
Geplaatst: 22-12-12 11:05
Ow leuk..!! Ik meld me.. Mijn paarden staan vlak bij herpeduin!, Kom je met de trailer? want die mag je denk ik wel bij ons kwijt.. (zal het even na vragen).
Hou wel van een galopje maar lekker draven of stappen vind ik ook leuk.
Nou ik zou graag wel even in galop over de zandverstuiving als dat kan. Wat zie jij als crossen? Moeten gewoon even kijken wat de andere(n) willen, goed?
Nee dat is niet mijn plan Ik moet dan alleen een goede route zoeken aangezien ik meestal rond het water reed!
MallyBelly
Geplaatst: 22-12-12 20:08
Ik ken de weg een heel eind, rijd er al bijna een jaar rond.. Gaan er alleen mensen met paard/fiets mee? das wel handig om te weten.. Ik heb btw ook een kaart van de omgeving, die kan ik zo meenemen..
Vanuit waar gaan we beginnen/verzamelen? Lijkt me handig om te weten voor de route.
ik hou trouwens ook niet van heel erg crossen, behalven op de zandvlakte, dan wil ik nog wel eens los gaan.. Maar als iemand niet durft of niet wil.. Voor mij geen probleem..
MS_eventing
Geplaatst: 22-12-12 21:04
Heej Marije! Leuk topic!
Ik heb het net aan mijn ouders gevraagd en ze zijn nog aan het nadenken.. Dus ik hou het hier in dit topic op de hoogte
MallyBelly
Geplaatst: 25-12-12 14:09
Hoihoi, kunnen we misschien een uiterlijke afzeg datum aangeven?, Niet dat ik met me paardje in herpenduin sta en dat het niet doorgaat.. Dus bijv. uiterlijk 1januari zeggen of het wel of niet doorgaat?!
Groetjes Melissa
[edit] Hoe laat willen we eigenlijk gaan rijden?
WiskyBokjes
Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-12 16:43
Ja 1 januari is goed! Dan kijken we ook naar het weer. Uhm rond 12 verzamelen? Moeten alleen nog even kijken waar we beginnen Ken jij de kriekeput?
MallyBelly
Geplaatst: 25-12-12 20:49
He
Oke,, Idd dan kunnen het weer ook even afwachten.. 12u is prima..
Ik ben nog nooit aan die kant het bos uit geweest. Ik kom er altijd aan de Koekampweg/lage baan in. We kunnen evt ook afspreken bij de zandvlakte/water? of is dat ver van de kriekeput?
[edit] wie gaan er btw nou mee? En wat voor paardje heb je?, dan kan je daaraan herkenen, als er toevallig meer rijden?..
Zoek ik zie dat je uit haaften komt, misschien kunnen we samen reizen? dan zit ik niet met papa die zich bezig moet houden... Heb alleen zelf geen tweepaards trailer...