De spooktocht zal gehouden worden op 6 april 2013
De spooktocht zal gehouden worden bij recreatieterrein Bussloo dit ligt tussen Apeldoorn en Twello in. (dichter bij Twello dan Apeldoorn)
De minimale leeftijd is 16 jaar.
Omdat we voor 1 januari 2013 de vergunning moeten inleveren en ik dan ook moet weten hoeveel mensen er ongeveer mee gaan doen, hebben Sani en ik besloten dat de spooktocht doorgaat bij minimaal 25 aanmeldingen die binnen zijn vóór 29 december 2012.
Er zal van te voren betaald moeten worden omdat ik de camping en de vergunning ook van te voren moet betalen. Alleen ná ontvangst van je betaling en bevestiging van mij doe je mee aan de spooktocht. Dit doe ik omdat ik wil voorkomen dat mensen zich opgeven, ik hun deelname betaal aan de camping en recreatiegebied en zij vervolgens niet komen en ik kan fluiten naar het geld.
Omdat het niet gratis is zal de inschrijving via BOKT-MARKT lopen. http://www.bokt.nl/markt/ad/96887/bokt- ... schrijving
De inschrijving zal lopen van 1 december 2012 - 1 maart 2013!! (dit ivm mensen die niet zover van te voren vrij kunnen vragen) Ook de kosten zullen in deze advertentie staan.
LET OP:
er is plek voor 50 mensen, meer kan ik er gewoon niet kwijt in de tocht en de camping
Voor vragen of andere informatie kun je terecht bij Sani of mij ( Anoli)
Hopelijk tot 6 april!
Ook kun je in dit topic [BM] Poll: Wat is jullie idee over de bokt-spooktocht? je idee kwijt over de spooktocht.

Hier in dit topic kun je ook aangeven of je nog vervoer zoekt, of nog plek over hebt in je auto bijvoorbeeld.
Kom je met het OV? geen probleem, er zullen 3 auto's heen en weer rijden van station naar camping om mensen op te halen. Ook de volgende dag wordt je weer netjes afgezet bij het station