Poll: Wat is jullie idee over de bokt-spooktocht?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ga jij naar de spooktocht?

Ja, ik heb mij al opgegeven
5 (12%)
Ja, maar ik moet mij nog opgeven (ivm vrij vragen werk)
4 (10%)
Ja, maar ik heb nog geen vervoer
1 (2%)
Nee, ik vind dit niks aan
8 (20%)
Nee, ik vind het te duur
1 (2%)
Nee, het is te ver weg voor mij
8 (20%)
Nee, 6 april is mij nog te koud om te kamperen
2 (5%)
Nee, want ik ben nog geen 16 (graag aangeven hoe oud je dan wel bent in een bericht)
5 (12%)
Nee, ..... (graag aangeven in het topic)
6 (15%)

Totaal aantal stemmen: 40

Anoli

Poll: Wat is jullie idee over de bokt-spooktocht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-12 17:25

Het inschrijven voor de bokt-spooktocht is alweer een tijdje geleden begonnen. Omdat er van te voren enthousiast op werd gereageerd hadden wij als organisatie meer animo verwacht. Omdat dit toch minder is dan verwacht zijn wij benieuwd naar de reden(en) daarachter.
Dit om te kijken of er eventueel dingen veranderd moeten/kunnen worden, of om het helemaal niet door te laten gaan.

We hebben het meeste aan een eerlijk antwoord, dus plaats dat dus ook gerust :j
Hoe meer mensen reageren op deze poll, hoe meer wij er wat mee kunnen :)

Mocht je optie er niet tussen staan dan horen wij het graag in een bericht in dit topic.
Ook andere op-of aanmerkingen ( of ideeën) zijn welkom :j

Groetjes Sani en Anoli

rOcky_lofz

Re: Poll: Wat is jullie idee over de bokt-spooktocht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 17:43

ik heb mij al opgegeven :j

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 20:25

wij zijn er heel benieuwd naar, met name ook vanwege de organisatie en we graag aan de wensen van mensen willen voldoen ( voor zover mogelijk)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-12 20:28

Sani schreef:
wij zijn er heel benieuwd naar, met name ook vanwege de organisatie en we graag aan de wensen van mensen willen voldoen ( voor zover mogelijk)

Idd :j

Misschien hebben jullie het wel liever in Augustus/September ivm het weer...
Of liever vanaf 14/15 jaar bijvoorbeeld...
Al dat soort ideeën zijn welkom :j

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 20:43

16 vind ik een mooie leeftijd, het moet ook niet te jong zijn, aangezien je ook met de verantwoordelijkheid zit, en ook qua gemiddelde leeftijd..

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-12 20:50

rOcky_lofz schreef:
16 vind ik een mooie leeftijd, het moet ook niet te jong zijn, aangezien je ook met de verantwoordelijkheid zit, en ook qua gemiddelde leeftijd..

Snap ik wel hoor, maar ik probeer te opperen waarom zo weinig mensen aanmelden...
Heb toch aardig wat mensen gehad die jonger dan 16 waren en graag me wilden doen...

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 20:53

Waar is de link naar de spooktocht?
Ken wel het originele topic, waar het idee in ontstond, maar heb geen topic langs zien komen met concrete spooktocht plannen.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-12 20:54

Als je klinkt op mn onderschrift kom je bij de advertentie om je aan te melden en dit is de link naar het topic
de concrete plannen zijn daar allemaal in uitgewerkt. Maar omdat de spooktocht niet gratis is, mag dit niet in een topic staan maar moet dit in een advertentie staan...

[BM] Bokt-Spooktocht, de ultieme boktmeeting?
Laatst bijgewerkt door Anoli op 20-12-12 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 20:54

Sluit me aan bij sjolvir,misschien een duidelijk topic maken met wat de concrete plannen zijn waar etc.

Edit: zie de link nu,even kijken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 20:56

De meeste kinderen van 12 tot 16 moeten toestemming vragen ect. en vaak mag het niet van de ouders. Dat zou bij mij het probleem zijn, als ik mee zou willen. (Heb nog niet gekeken in het linkje, vandaar.)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-12 20:57

timokyana schreef:
Sluit me aan bij sjolvir,misschien een duidelijk topic maken met wat de concrete plannen zijn waar etc.

Edit: zie de link nu,even kijken!

Dit topic was er altijd al, en daar was in een poll aangegeven dat er toch best animo was.
Omdat de aanmeldingen nu een beetje stilstaan dan ook onze "vraag" waarom dit is.
Niet zozeer om meer mensen te "vragen" maar om te weten of er iets verandert kan worden om het beter aan te laten sluiten op de wensen van de bokkers :j

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 20:58

Ik zou wel meewillen, maar ik zou zelf aardig in de buidel moeten tasten om een treinkaartje te kopen (van Den Haag/Rotterdam naar Gelderland) en daar komen de kampeerkosten nog bovenop. Ik zou qua datum wel kunnen denk ik.
Laatst bijgewerkt door Gaby op 20-12-12 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 20:58

Mijn antwoord staat er niet bij; ik weet het niet. Ik weet niet hoe en wat in April, dat duurt nog 4 maanden! Het lijkt mij hartstikke leuk maar ik vind het wel heel erg lang om je twee maanden van tevoren te moeten inschrijven. Dat er dan spoken geregeld moeten zijn snap ik maar waarom moeten mensen die 's avonds nog terug kunnen rijden zich al zo vroeg aanmelden?

Ik ben meer van de korte termijn planning. Zie ik in April ergens dat het volgende week is en ik kan me nog aanmelden; super!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-12 20:59

Anoniem schreef:
De meeste kinderen van 12 tot 16 moeten toestemming vragen ect. en vaak mag het niet van de ouders. Dat zou bij mij het probleem zijn, als ik mee zou willen. (Heb nog niet gekeken in het linkje, vandaar.)

Dat idd ook een punt voor onze keuze om het voor 16 jaar en ouder te houden.
Daarnaast stuur ik de deelnemers toch in groepjes in een voor hun onbekend gebied, ik kan en wil dan geen verantwoordelijkheid dragen voor die deelnemers die te jong zijn om dat zelf te kunnen.

Maar als blijkt dat er veel jonge mensen willen komen, moeten we misschien eens nadenken over hoe en wat met dát punt.

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 21:00

Anoli schreef:
rOcky_lofz schreef:

Snap ik wel hoor, maar ik probeer te opperen waarom zo weinig mensen aanmelden...
Heb toch aardig wat mensen gehad die jonger dan 16 waren en graag me wilden doen...

Maar lijkt me niet de bedoeling om het (te) kinderlijk te maken ? toch ?
je zit ook met de ''schrik actie'' dat je evt dingen weer bij moet stellen etc.

persoonlijk ( en dat is mijn mening ) zou ik het jammer vinden als de leeftijd grens nog jonger word..

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 21:02

Ik weet het nog niet omdat ik even moet kijken hoe ik er financieel bij zit als student zijnde. Ook ben ik nog zelf aan het afwegen of ik meelopen wel durf, spooktochten bij de ponyclub vond ik altijd dood eng. :') Mensen laten schrikken vind ik fantastisch, maar zelf schrikken is iets minder... :)

Maar als er over een maand nog plaatsen vrij zijn geef ik me misschien nog op, ik vind het namelijk echt een heel leuk idee!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-12 21:03

sallandval schreef:
Mijn antwoord staat er niet bij; ik weet het niet. Ik weet niet hoe en wat in April, dat duurt nog 4 maanden! Het lijkt mij hartstikke leuk maar ik vind het wel heel erg lang om je twee maanden van tevoren te moeten inschrijven. Dat er dan spoken geregeld moeten zijn snap ik maar waarom moeten mensen die 's avonds nog terug kunnen rijden zich al zo vroeg aanmelden?

Ik ben meer van de korte termijn planning. Zie ik in April ergens dat het volgende week is en ik kan me nog aanmelden; super!

Dat was idd iets waar ik zelf ook een beetje van baalde.
Punt is dat de vergunning op tijd betaald moet worden, en dan moet ik weten hoeveel mensen er op dat terrein zullen zijn.
(prijs gaat per persoon omhoog)
Dit moet uiterlijk 2 weken van te voren betaald worden, maar voor die tijd wil ik de deelnemers wel de kans geven om te betalen dus daar heb ik ook 2 weken voor uitgetrokken.

Maar als dit idd een struikelpunt is voor meer mensen, dan wil ik er nog wel eens naar kijken en overleggen met de mede-organisatie.

@ Gaby: dat heb ik al van meer bokkers gehoord, en dat snap ik uiteraard erg goed. Zelf heb ik het ook niet breed en dan is zo'n treinkaartje+ camping+ spooktocht behoorlijk prijzig :j

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-12 21:04

rOcky_lofz schreef:
Anoli schreef:

Maar lijkt me niet de bedoeling om het (te) kinderlijk te maken ? toch ?
je zit ook met de ''schrik actie'' dat je evt dingen weer bij moet stellen etc.

persoonlijk ( en dat is mijn mening ) zou ik het jammer vinden als de leeftijd grens nog jonger word..

Nee te kinderlijk was niet mijn bedoeling.
Wel is het een optie om eens na te denken over een aparte spooktocht (andere datum) die meer gericht is op de jongere bokkers. Maar daar zal dan goed over nagedacht moeten worden :j

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-12 21:06

Ann_moi schreef:
Ik weet het nog niet omdat ik even moet kijken hoe ik er financieel bij zit als student zijnde. Ook ben ik nog zelf aan het afwegen of ik meelopen wel durf, spooktochten bij de ponyclub vond ik altijd dood eng. :') Mensen laten schrikken vind ik fantastisch, maar zelf schrikken is iets minder... :)

Maar als er over een maand nog plaatsen vrij zijn geef ik me misschien nog op, ik vind het namelijk echt een heel leuk idee!

Uhm ja herken je probleem, dat was dus ook een rede om het te organiseren, dan hoef ik de tocht niet te lopen :')

Wel zullen er maximaal 5 groepen zijn dus hoe meer deelnemers hoe groter de groepen. En dus meer mensen die je in de nek kan springen als je schrikt :j :')

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 21:10

Ben de laatste tijd niet zo actief op Bokt, dus het hele spooktochtgebeuren gemist. En die optie mis ik in de Poll. Dus waar kan ik meer info vinden?

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 21:10

*gaat maar vast middelen tegen stijve nek en schouders kopen*

@ cassidy: onderschrift TS

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-12 21:12

Cassidy schreef:
Ben de laatste tijd niet zo actief op Bokt, dus het hele spooktochtgebeuren gemist. En die optie mis ik in de Poll. Dus waar kan ik meer info vinden?

[BM] Bokt-Spooktocht, de ultieme boktmeeting?
hier en in mn onderschrift :j

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 21:17

Bedankt voor de info, en ik wil bij deze mijn eerste ideeen even kwijt.

Als ik aan de ultieme Boktmeeting denk, dan denk ik aan tijd om elkaar in real life te ontmoeten, en aan tijd om met elkaar te praten. Activiteiten leiden alleen maar af. Een BBQ zou ik leuk vinden, desnoods een leuke puzzeltocht, maar in dit geval haak ik af. Ik ben slecht ter been, dus ik durf dat niet echt aan. Organiseer wat anders (en idd wat later in het jaar) en misschien ben ik van de partij.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-12 21:21

Cassidy schreef:
Bedankt voor de info, en ik wil bij deze mijn eerste ideeen even kwijt.

Als ik aan de ultieme Boktmeeting denk, dan denk ik aan tijd om elkaar in real life te ontmoeten, en aan tijd om met elkaar te praten. Activiteiten leiden alleen maar af. Een BBQ zou ik leuk vinden, desnoods een leuke puzzeltocht, maar in dit geval haak ik af. Ik ben slecht ter been, dus ik durf dat niet echt aan. Organiseer wat anders (en idd wat later in het jaar) en misschien ben ik van de partij.

Thanks! Met dit soort dingen kunnen wij wat :j
Het originele idee was ook om eerst een BBQ te houden en daarna de spooktocht, maar dan werd het best prijzig allemaal.

Maar ik houd dit zeker in gedachten en zal het er eens over hebben met Sani, voor een volgend idee :j

edit: de waarschuwing voor mensen die slecht ter been zijn, is voornamelijk door de duur van de tocht (1,5 uur lopen). Het is geen ruig terrein, maar wel veel lopen over ongelijke grasvelden en zandpaden.
Laatst bijgewerkt door Anoli op 20-12-12 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 21:21

Puzzeltocht is idd ook leuk. Met allemaal vragen over Bokt en Paarden.... *Gaat eens brainstormen*