Ik heb jullie tweets helemaal meegelezen hahaha, niet moeilijk over 't hoofd te zien, aangezien ik jullie allemaal volg en werd volgespammd Lijkt me ook echt heel gaaf om mee te gaan! Maar aangezien jullie mij volgensmij allemaal niet kennen en ik geen paard tot beschikking heb, word dat moeilijk
Maar echt heel veel plezier jullie allemaal, al duurt het nog een poosje!
Hier in Urk hebben wij een strand, maar klein, en verboden voor paarden.... Niet echt geschikt dus Volgensmij is er in Lemmer wel een mooi groot strand, je mag daar ook paardrijden, maar tot mei als ik het goed heb... Ik heb trouwens geen ervaring met dit strand hoor, heb het wel eens gehoord
IloveAnoukje
Geplaatst: 17-12-12 21:49
oo jullie willen een strandrit? dan is Renesse wel wat heeeeel groot en paarden mogen er gewoon komen volgens mij hoor. Kennis hiero gaat altijd met de kar daar naartoe, strand is zo breed dat er aan het einde geen mensen , honden komen (heb ik me laten zeggen) en je kan vaak zeehondjes spotten
2822
Geplaatst: 17-12-12 21:51
HAHA joy jonge, hoe jij da zegt : je kunt zo vaak zeehondjes spotte xd Sorry, ben hyper ga ik nou efkes aan werke.
IloveAnoukje
Geplaatst: 17-12-12 21:59
AnneHorses schreef:
HAHA joy jonge, hoe jij da zegt : je kunt zo vaak zeehondjes spotte xd Sorry, ben hyper ga ik nou efkes aan werke.
HAHAHA Maaak niet uit hoor Anne hahah is juist wel leuk XD