2e Kerstdag bij mij thuis. Gourmetten en logeren.
1. Bella
2. Mieke_Cunna
3. Nickolay
4. Papegara
Ik zorg voor het vlees maar ik zal er nog wat bij halen want geloof dat het te weinig is voor 4 personen. Heb ook cocktail saus al gehaald. (ben ik verslaafd aan)
Wil ook wel drinken halen. Wat drinken jullie graag? Gewoon fris en een sapje? Ook koffie en thee?
En zal ik voor ontbijt broodjes voor in de oven halen? Heb als beleg hagelslag/vlokken en kaas. Wat willen jullie daar nog bij?
Aangezien we 3e Kerstdag soortvan gaan brunchen lijkt het slim om het ontbijt niet te uitgebreid te doen. Kan ook tosti's maken. (willen jullie er dan ham bij?)
Ik heb 1 extra kussen dus als 2 van jullie een kussen mee willen nemen? (er komen er 2 met de auto toch?) Ik heb een dekbed voor op de slaapbank en die met het luchtbed moet zelf even een slaapzak ofzo regelen als dat kan. Heb op zich wel een soortvan deken als je liever niet met veel spullen wil slepen. (kan altijd de verwarming wat hoger zetten 's nachts)
Ik heb handdoeken voor de personen die willen douchen maar geen handdoek mee willen slepen.
Heeft iemand nog leuke films? Kunnen we misschien nog een dvdtje kijken ofzo.
Wat dachten jullie van tijd? Uurtje of 14.00? Dan kan ik rond 13.00 nog iemand van het station halen.
3. Nickolay
4. Papegara
4. Cindeeh?
6.
7.
8.
9.
10.
VOL
Doen we lunchen? Is denk ik het makkelijkst. Rond 12.30 doen?
En wat nemen we mee? En waar zorgt ajesca zelf voor?