Locatie - op aan te rijden adres
Schipborgerweg 8
9483 TL Zeegse
Het gebied is niet erg groot, maar zeker groot genoeg om een fotomeeting te organiseren!
Voor wie
De meeting is open voor alle paardenrassen! Uiteraard zijn ook niet-rastypische dieren welkom!
Citaat:LET OP!
Wanneer je je met je paard opgeeft ga ik ervan uit dat de dieren in bijzijn van vreemde soortgenoten netjes te controleren zijn!
Aangezien ik niemand voor het hoofd wil stoten zijn ook hengsten welkom!
Fotografen, jong en oud, ervaren of beginner, zijn ook allemaal welkom!
Datum
De precieze datum staat nog niet vast. Reken op de tweede helft van maart of de eerste helft van april, als de winter verwisseld wordt voor het voorjaar. Met de winterkou fotografen in het zand laten liggen, hele dag vingers aan de knoppen moeten houden, modellen die stil naast hun paard laten staan verkleumen lijkt me geen pretje, dus vandaar. Hopen op een paar mooie vroege lentedagen!
Organisatie
Er is plaats voor 8 modellen en voor 12 fotografen. De modellen zullen gekozen worden door de fotografen. Fotografen gaat op volgorde van aanmelding. Ik hoop op een lange reservelijst, gezien de datum nog niet vast staat zullen er uiteindelijk onder de fotografen ongetwijfeld veel afvallers zijn.
Opgave
Opgave via de lijst hieronder. Opgave blijft nog lange tijd open, zeker tot 1 maart 2013.
Fotografen schreef:Boktnaam - Fotografienaam - site
1. .... - .... - ....
2. .... - .... - ....
Modellen schreef:Boktnaam - Naam paard - Ras paard
1. .... - .... - ....
2. .... - .... - ....
Links
Hou behalve dit topic ook de volgende links in de gaten
[BM] Overzicht fotomeetings Noord Nederland
https://www.facebook.com/FotomeetingsNoordNederland
Fotomeeting Dwingelderveld
[BM] Fotomeeting Dwingelderveld (Ruinen) maart/april 2013 Paarden
Behalve in Zeegse zal rond dezelfde tijd ook een fotomeeting op het Dwingelderveld door mij georganiseerd worden. Uiteraard kan ik niet op twee plekken tegelijk zijn, deze meetings zijn dus zeker ook niet tegelijk. Wel is het zo dat fotografen die op de ene meeting zijn, onderaan de lijst van de andere meeting komen. Bij een groot aantal verkiesbare modellen zal ik ervoor zorgen dat de modellen uit Zeegse niet op het Dwingelderveld komen, en vice versa.
Aanmelden voor beiden mag dus, maar geef dan aub je voorkeur aan!
Ik hoop op veel animo, en een mooie dag om naar uit te kijken!