Ik vind het wel weer eens tijd voor een gezellige boktmeeting!

Omdat de andere boktmeeting in de soep is gelopen en uiteindelijk nooit is doorgegaan, heb ik zelf al een datum vastgesteld en ook de locatie om zo een hele discussie te voorkomen. De ervaring is dat er altijd wel mensen afhaken of weer bijkomen.
Dus hierbij organiseer ik op zondag 13 januari een buitenrit in Bennekom. We verzamelen bij de kaas & kampeerboerderij Hoekelum. Hier kunnen ook de trailers geparkeerd worden. De rit gaat door het bos en over de hei en wordt gereden in stap, draf & galop. Galop alleen op de brede paden die het gebied kent.
Het is de bedoeling dat we ongeveer 2,5/3 uur op pad zijn. Onderweg zal er een pauze plaatsvinden om wat te drinken en te eten, dit zal ik waarschijnlijk in mijn zadeltassen meenemen.
M.b.t. de veiligheid lijkt het mij verstandig om met maximaal 6 mensen op pad te gaan, de rest zal op de reservelijst komen en bij heel veel animo kan er misschien nog een groep gevormd worden. Het lijkt mij voorzich spreken dat je je paard onder controle hebt in alle 3 de gangen.
In Bennekom is het goed mogelijk dat we verkeer tegenkomen, het is dus geen rit voor hele groene paarden die niks gewend zijn, tenminste het lijkt mij niet verstandig om daarop mee te willen gaan. De rit gaat door onder voorbehoud van het weer.
Citaat:1. xx_kelly_xx | Kelly | 19 jaar | Wiwabalia | Merrie
2.
3.
4.
5.
6.