Wie heeft zin om een mooie aangespannen strandrit en door de duinen te maken met alleen maar Shetten? Deze strandrit zal plaatsvinden bij het wassenaarse strand.
Wie oh wie rijdt gezellig mee? Als je mee zou willen rijden, laat hieronder even een berichtje achter waarin je kort laat weten wie wat waar en graag ook even stemmen op een datum. Meeste stemmen gelden
Laatst bijgewerkt door malle4ever op 24-10-12 11:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Jibbel
Geplaatst: 24-10-12 11:57
Klinkt erg leuk, maar hoe lang zal een dergelijke rit duren? Ivm het uit conditie zijn van mijn shet momenteel door veulen aan de voet. En misschien niet onbelangrijk, welk strand? Kustlijn van NL is best lang namelijk...
ik moet ook vervoer kunnen regelen. Ik sta in leidschendam , misschien kunnen we samen een trailer doen? ik ken wel iemand die dat wil doen tegen een vriendenprijsje! En stem even mee voor de datum! zullen we in meyendell of strand doen?
Is het misschien handiger om de poll aan te passen zodat je meer data kunt selecteren als je dan kunt? Nu kun je er maar 1 aanvinken nl. Wassenaarse slag is wel heel ideaal met parkeren!
Misschien kun je de poll beter veranderen in wanneer iemand NIET kan. Nu kun je idd maar 1 datum aanklikken, terwijl men misschien wel op meerdere data kan. Voor ons is het te ver weg. Ik vind het wel een leuk initiatief!