[Besloten] De bakkers uit het noorden gaan meeten!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Mara_

[Besloten] De bakkers uit het noorden gaan meeten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-12 22:56

Hoi hoi allemaal!

Aangezien we in ons eigen topic ([VT] Wie bakt er nog meer zo graag? - deel 3) enigszins offtopic gingen heb ik maar een nieuw topic geopend in het juiste forum. Het leek mij wel een leuk idee om een meeting te houden met de boktbakkers uit het noorden. Meestal worden dingen in andere delen van het land georganiseerd en blijven wij als noorderlingen enigszins beteuterd achter. Daarom het idee om een speciale noorderlingenmeeting te houden.

Goed, wat is het idee.. mij lijkt het leuk om ergens af te spreken, misschien bij iemand thuis of op een goeie locatie ergens. En dat dan iedereen een eigen baksel meeneemt en dat we die dan gezellig samen opeten en elkaar beter leren kennen. (God, wat klinkt dat laatste fout :') ) Gewoon een gezellige middag/avond hebben onder het genot van elkaars baksels. :Y) Het is denk het handigst om Groningen als stad te nemen, dat is voor iedereen denk goed bereikbaar. De exacte locatie moeten we denk even laten afhangen van het aantal mensen dat komt. Blijken er maar een handjevol mensen te komen, dan zou het misschien wel bij mij thuis kunnen, als het er meer worden als 7 dan wordt het bij mij erg krap. }:0

Maar oké, voordat ik op de zaken vooruit loop, wie zijn er bij en wat zijn jullie ideeën?

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 23:10

Jeej ik wil wel mee doen.
Gezellie!

millennium

Re: [Besloten] De bakkers uit het noorden gaan meeten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 23:34

Wat leuk zeg! Nou, ik wil ook wel van de partij zijn ... al ken ik jullie helemaal niet! :') Maargoed, dat is juist ook de bedoeling van een meeting, elkaar en elkaars baksels leren kennen :+ toch? :D Kwoon trouwens nabij Leek, dus ben met 15 minuutjes in de stad (en ik werk ook in de stad ... bij de leukste ruitersportzaak van NL! :D Dus misschien ben ik onbewust al eens een bokker tegengekomen in de winkel? :D)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-12 23:44

Haha dat is inderdaad het idee van een meeting. :+ En de leukste ruitersportzaak van NL.. EJ? Daar ben ik al een paar keer geweest! Alleen het is zo'n pokke eind fietsen vanaf mijn huis. :')

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 23:46

Idd, de EJ! :D Je kan er ook, vanaf het station, met de bus komen :j

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-12 23:48

oe, serieus? Welke lijn moet je dan hebben? Volgende week wil ik waarschijnlijk een bezoekje brengen want ik ben nu toch echt een paardrijjas nodig. Misschien dat ik nog bij Divoza in Leek kijk als ik vrijdag bij me bijrijdpaard ben en even Bokt afstruinen naar een 2ehands desnoods. Maar oké, beetje offtopic. :P

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 23:54

Ow got, das een hele goeie .. moet ik even voor je opzoeken! Weet zo niet uit m'n hoofd welke buslijn dat is.

Wij wonen op 1 minuutje fietsen vanaf Divoza ... ben nu wel benieuwd waar je bijrijdpaard staat! (heus niet nieuwsgierig :Y) )

Maar idd , lekker off-topic ..

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 07:57

EJ wil ik ook nog een keer heen! (tja als we dan beginnen dan maar ff off topic) Zal ook eens kijken naar die bus, al moet het vanaf mijn huis vlakbij ikea) nog wel te fietsen zijn

Nu on topic: Super leuk om een keer af te spreken, bij deze meld ik me ook.
Als het een kleine groep is kan het ook bij mij, maar ook voor mij houdt het bij 5 a 7 personen wel op :P

FuGeLiCu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 08:16

Ik meld me ook even, wel afhankelijk van of het uitkomt met het werk. Maar een bokt-bak-meeting lijkt me gezellig! (en jammie := )

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-12 08:34

Phylos schreef:
EJ wil ik ook nog een keer heen! (tja als we dan beginnen dan maar ff off topic) Zal ook eens kijken naar die bus, al moet het vanaf mijn huis vlakbij ikea) nog wel te fietsen zijn

Nu on topic: Super leuk om een keer af te spreken, bij deze meld ik me ook.
Als het een kleine groep is kan het ook bij mij, maar ook voor mij houdt het bij 5 a 7 personen wel op :P

Oooo, vlakbij de Ikea? Dan moet jij dat met gemak met de fiets kunnen doen. :P Ik fiets de hele tijd vanaf station Noord naar de EJ, dat is zo'n half uur fietsen in totaal ofzo. :+

We moeten nog even kijken naar de locatie inderdaad, eerst maar eens kijken wie er komen en met hoeveel we dan zijn. Blijkt dat er best veel mensen van rondom Groningen komen en hebben die mensen een betere ruimte voor een meeting, dan moeten we dat misschien gaan overwegen. Ik heb net als jou ook maar een kleine studentenkamer tot mijn beschikking. :P

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 09:56

Een groepje van 6 of 7 is inderdaad meer als genoeg dan.

Tot nu toe zijn er 4 mensen voor een meeting?

Off-topic: owww, vanaf de Ikea ben je met 10 minuutjes (misschien nog wel minder) fietsen bij de EJ! :D

Saskiaa_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 17:47

Ik meld me! :D Leeeuuk!

We kunnen wel iets high-tea-achtigs doen. Dan komen onze baksesl ook goed tot zijn recht. :))

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 19:51

Ja een high tea! Super goed idee! En aangezien dat vaak kleinere porties zijn kun je ook van alles wat proeven

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 21:31

Dat is idd een goed idee!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-12 22:35

Super idee Saskia! Ik wilde altijd nog een keer een high tea doen. ^^

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-12 23:04

Misschien handig om een lijstje te maken met mensen die komen, echte naam en waar ze wonen. Datum en tijd wordt nog een lastige, denk wel dat we het niet teveel moeten uitstellen omdat de feestdagen ook voor je het weet voor de deur staan en dan waarschijnlijk niemand meer kan. Willen we nog ergens deze maand of zullen we november er nog bij pakken?

Citaat:
_Mara_ (Tamara), Groningen

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 23:32

Citaat:
Phylos (Marije), Groningen

Voor mij graag in november. Eind oktober zit ik met tentamens. Voor de feestdagen lijkt me idd slim
[/quote]

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 00:00

Phylos schreef:
Citaat:
Avelienvd (Avelien) Geeuwenbrug
Voor mij graag in november. Eind oktober zit ik met tentamens. Voor de feestdagen lijkt me idd slim

FuGeLiCu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 08:01

Avelienvd schreef:
FuGeLiCu, op moment geen vaste woonplaats ivm verhuizing, maar wel in de buurt van Groningen, haha!

Saskiaa_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 08:49

Avelienvd schreef:
FuGeLiCu, op moment geen vaste woonplaats ivm verhuizing, maar wel in de buurt van Groningen, haha!
Saskiaa_ (Saskia), Midden Drenthe. Eind oktober zit ik ook met tentamens.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 10:14

Saskiaa_ schreef:
Avelienvd schreef:
Saskiaa_ (Saskia), Midden Drenthe. Eind oktober zit ik ook met tentamens.
Millennium (Dymphke), Midwolde

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-12 20:15

zes personen, dat zou zelfs nog wel bij mij passen. Al is het niet geheel ideaal misschien, ik heb niet echt een eettafel of wat dan ook en mensen zullen op me bed moeten zitten. :+ Maar dat gebeurt ook al gewoon op clubavond en dan passen er 7 meiden op me kamer. :P Maar als iemand anders zou willen/kunnen of een ander idee heeft waar we zouden kunnen meeten. Ik weet niet of we echt ergens 'openbaar' kunnen gaan zitten met onze eigen baksels. :+

En de datum, zullen we dan de maand november nemen en dan denk ik dat het weekend misschien het handigste is. Omdat iedereen doordeweeks wel zal zitten met studie en/of werk. Het enige weekend dat ik tot nu toe volgeboekt heb zitten is het weekend van 9 en 10 november. Daarvoor en erna heb ik nog niks staan. :)

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 23:28

Bij mij komt enkel 24 november uit. Eerste weekend van november ben ik in Zwolle omdat ik dan jarig ben, tweede weekend moet ik werken, en het derde weekend heb ik zondags wedstrijd. Dus dan blijft van het derde weekend alleen de zaterdag over. (mocht ik ook dan niet geroosterd worden op m'n werk)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-12 09:05

We zouden natuurlijk ook de vrijdagavond erbij kunnen trekken. ^^ Dan zouden we dus het 3e en/of 4e weekend van november kunnen.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 10:43

Ik kan zowel het 3e als 4e weekend wel. Zowel vrijdag, zaterdag als zondags. Maar doordeweeks is voor mij ook geen probleem.
6 mensen kan ik bij mij ook nog wel huisvesten eventueel