Ik zie dat wel zitten als model. Moet juist eventjes kijken of ik dan vervoer heb. Zijn er al ergens foto's te vinden van de omgeving daar? Zou ofwel komen met 2 nmprs hengstjes, ofwel met een een D rijpony.
boyke3
Geplaatst: 03-10-12 12:09
Ik kan wel,misschien
Silence
Ik zal zo snel mogelijk even een lijstje maken met deelnemers. Wel moeten er meer fotografen komen, want ik kan niet alles allen op de foto zetten denk:)
Ik wil graag even met jullie overleggen.. Momenteel hebben we meerdere aanmeldingen als model, maar echter geen aanmeldingen als fotograaf. Ik kan niet alleen een hele meeting op de foto zetten.. Wat denken jullie?
We kunnen kijken wie naar de meeting zou willen komen als alleen jij fotograaf zou zijn, en jij dit ook ziet zitten natuurlijk. En als hier voldoende mensen voor willen komen kijken met hoeveel modellen dit zou kunnen lukken. En nog wat fotografen benaderen of dat ze interesse hebben?
Heel jammer dit... mis in het voorjaar dan nog eens proberen op deze lokatie? Die lijkt me nl wel heel erg mooi! Was nu ook beetje jammer dat het verzet moest worden.