Zeegserduinen is een stukje natuur nabij Zuidlaren, tussen Assen en Groningen.
https://maps.google.nl/maps?q=zeegser+duinen
En een kleine sfeerimpressie

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 9472_n.jpg
Het gebied bestaat uit een klein beetje heide met wit zand, omliggend door bos, ook is er water aanwezig (durf niet te zeggen of je er ook in kan). Het is niet groot, maar voor als fotolocatie zeker geschikt!
Voor wie
De meeting is open voor alle paarden- én alle hondenrassen! Uiteraard zijn ook niet-rastypische dieren welkom!
Wat mij betreft zijn hengsten ook welkom, mits de eigenaar er zeker van is deze volledig te kunnen controleren.
Citaat:LET OP!
Wanneer je je met je dier, paard of hond, opgeeft ga ik ervan uit dat de dieren in bijzijn van vreemde soortgenoten en dieren van het andere soort netjes te controleren zijn!
Bereikbaarheid
Het betreffende gebied is uitstekend bereikbaar.
- Via de A28 (afrit 35) bereikt men dmv de N386 binnen 4km de locatie.
- Aan de andere kant van het gebied kruist de N34 met de N386 eveneens op 4km.
Datum
Het weekend van 20-21 oktober of het weekend van 27-28 oktober , welke weekend en dag is uiteindelijk afhankelijk van de voorkeur van de deelnemers. De afgelopen jaren hebben we half/eind oktober elk jaar nog een mooie periode gehad qua weer, dus daar hopen we dit jaar weer op!
Organisatie
In eerste instantie is er plaats voor 6 modellen en 12 fotografen. Mocht er van de modellen kant veel animo zijn dan komt er een tweede groep van 6 modellen en verdelen we dit over de ochtend en middag.
Opgave
Modellen kunnen zich opgeven via Pb bij mij. Opgave tot zaterdag 6 oktober 2400u of tot er 20 modellen zijn aangemeld. Keuze van de modellen wordt vervolgens gemaakt door de fotografen dmv stemmen (eveneens via Pb). In de opgave Pb zou ik graag het volgende willen zien.
Citaat:- jouw boktnaam en je echte naam
- vanwaar je moet komen
- voorkeur dagdeel (ochtend/middag) en datum (20-21 okt/ 27-28 okt)
- naam/geslacht/ras/leeftijd paard/hond
- minimaal 2 foto's van jou en je paard/hond
- mogelijkheden/bijzonderheden; wel/niet rijden, bijzondere optoming? Misschien vrijheiddressuur?
Fotografen kunnen zich opgeven in het topic mbv de lijst hieronder. Afhankelijk van de meerderheid zal uiteindelijk de meeting 's ochtends of/en 's middags plaats vinden (1100u of 1400u) en op zaterdag of zondag. Vol = vol, bij meer dan 12 fotografen volgt er uiteraard een reserve-lijst.
Citaat:Schrijf jezelf als fotograaf op bij de dag en het dagdeel wat jouw voorkeur heeft!
ZATERDAG OCHTEND
1.
2.
3.
...
ZATERDAG MIDDAG
1.
2.
3.
...
ZONDAG OCHTEND
1.
2.
3.
...
ZONDAG MIDDAG
1.
2.
3.
...
Ik hoop op genoeg inschrijvingen om de meeting door te laten gaan! Dan is er alleen nog mooi weer nodig om de dag tot een succes te maken