Als datum wil ik zondag 28 oktober kiezen.
Ik gebruik geen stemronde met data, omdat dit té veel verwarring gaat opleveren. De modellen zouden dan ook moeten kunnen stemmen en die zitten lang niet allemaal op Bokt. Zou dus veels te rommelig worden.
Momenteel is dit de lijst met fotografen, laat even weten of je wel of niet kan op 28 oktober.
Citaat:
Fotografen
- Jitske
- x_Lys
- hamsterfan (ovb vervoer)
- Equiphoto (ovb datum)
- Nicollol (ovb datum, ik kan b.v. niet op zaterdag)
- Erna_
- MauzFotografie
- Ash_
Ik wil een max van 8 fotografen aanhouden. Qua paarden 8 modellen op het strand in de ochtend en 6 in het bos in de middag (ivm de hoeveelheid ruimte minder dan op het strand).
Daarnaast wil ik alle fotografen vragen zich aan te melden op het forum [url]fotomonster.forum2go.nl[/url] en ook hier na afloop de foto's te plaatsen en niet op Bokt. De meeste modellen zitten namelijk niet op Bokt (en willen zich ook niet hiervoor aanmelden) en vinden het wel vervelend als zij op Bokt te zien zijn. Vrij begrijpelijk op zich 
Daarom de optie om het op het andere forum te plaatsen, wat veel kleinschaliger is en waar de meeste zich waarschijnlijk wel aan zullen melden. Werkt bijna precies hetzelfde als Bokt, dus voor ons kan het niet ingewikkeld zijn