Het is weer bijna zover, halloween in Walibi! Ik ben er al 2 keer geweest en vind 't echt supervet Dus ik wil dit jaar weer! Het is iedere vrijdag, zaterdag en zondag van 12 t/m 28 oktober. Een kaartje kost 30 euro en vanaf 10 personen 27 euro. Daarnaast heb je dan nog de Haunted Houses en RIP passes enzo maar dat staat hier uitgelegd: http://www.walibi.com/holland/nl-nl/pre ... ght-nights
Dus, wie wil mee?
newt
Geplaatst: 14-09-12 11:36
Wij gaan ook elk jaar op de vrijdag voor de vakantie's beginnen, lekker rustig en rete gaaf. Tip!! Koop je toegangskaarten via een site waar je mag bieden vanaf 1 euro (mag geloof ik geen site vermeldingen plaatsen), doe ik ook dan zit je op 20-22euro het kaartje. Als je goed bied. Wij zijn meestal 22 euro t kaartje kwijt en vorig jr was het 4 euro de haunted house (x4=16). Een dag vol heeeeeel veeeel plezier schiijt bagger door de haunted houses maar jeetje wat mooi!! Die van vorig jr. Alice in wonderland. Niet zo eng, maar wow!
Ik denk dat een vrijdag voor mij lastig wordt aangezien ik dan stage heb... Maar wel een goede tip van die kaartjes! Volgens mij mag je dat wel gewoon noemen trouwens. Haunted houses zijn dit keer ook weer 4 euro inderdaad
Ik heb een hele stomme fout gemaakt! Ik wil al jaren naar halloween in walibi... nu heb ik eindelijk met vrienden 4 kaarten gekocht voor het park, de fright nights, alle 4 de spookhuizen en een parkeerkaart op 27 oktober. Het probleem is alleen, dat ik dan een weekend weg ben Nu hoop ik dat er iemand is die de kaarten van mij over wil nemen zodat ik voor een weekend eerder nog nieuwe kwaarten kan kopen!
De hele set bij elkaar voor 4 personen heeft 192 euro gekost. Wie alles in 1 keer overneemt mag em voor €170 hebben!!!
Ohh ik heb er ook zo veel zin in! Beetje jammer dat het nog best wat gaat kosten, want behalve de kaartjes komen daar ook nog de kosten van het openbaar vervoer bij... Ik hoop dat het allemaal gaat lukken want ik heb er zoveel zin in! Vond het de vorige keer dat ik geweest was echt helemaal geweldig!!
Wij gaan ook, de 20e waarschijnlijk. Moet alleen nog iemand vinden die mee wilt, oneven aantal is nooit zo leuk aangezien er dan altijd iemand alleen moet..