[besloten] Wie komt ons helpen op de boerderij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ik kan op

20 oktober
Geen stemmen
21 oktober
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 0

Anoniem

[besloten] Wie komt ons helpen op de boerderij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 19:53

Op 15 oktober krijgen we de sleutel van onze super leuke en mooie boerderij!!! We hebben er reuze veel zin in *\o/*

Nou begrepen jullie al dat er nogal wat moet gebeuren, en ik wilde vragen of jullie het leuk vinden om ons een dagje te komen helpen? Geen ingewikkelde dingen, maar er moet bijvoorbeeld goed schoongemaakt worden in huis, en ook de paardenstal moet schoongemaakt en ontsmet worden. Daarnaast is het natuurlijk ook heel leuk om elkaar weer een keer te zien :D

De 25e trekken we er echt in, en voor die tijd zal het meeste van dit soort werk toch gedaan moeten zijn. We dachten daarom aan 20 of 21 oktober voor een boerderij bekijk en schoonmaak dag. Wij zullen zorgen voor lunch en schoonmaakspullen!
Ik hoop dat jullie er voor in zijn!

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 19:54

Knip!

sorry, zie dat het besloten is :o
Laatst bijgewerkt door rOcky_lofz op 13-09-12 19:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: [besloten] Wie komt ons helpen op de boerderij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 19:54

Dit topic is besloten ;)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 20:09

Sorry meis, ik ben helaas niet van de partij. Ik moet werken en heb thuisfront-dag in Volkel. Ben wel zo blij voor jullie dat het zo goed als rond is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 20:13

Jammer Ilona :(
maar ik snap dat dingen als die thuisfrontdag nu heel belangrijk zijn, dat moet zeker voorgaan :j

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 20:52

Klinkt gezellig :j Ik ben alleen wel de 24e jarig, dus ik moet nog even zien of ik dat weekend niet al mijn verjaardag ga vieren met familie oid, maar dat kan natuurlijk ook t andere weekend.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 22:11

Bri, ik kom heel graag, maar ik ga geen toezeggingen doen. Ben momenteel zó druk, en ik weet niet hoe lang dat nog blijft, dat ik helaas niks kan beloven :\ Maar als het even kan, ben ik erbij!

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 22:37

Bri ik ga even kijken of ik het voor elkaar ga krijgen. Hebben half en half een Eftelingdate met vrienden staan dat weekend dus moet even kijken hoe en wat dat precies gaat worden. Wel superfijn dat het rond is zeg *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 09:39

In elk geval goed te horen dat jullie het leuk vinden :D Nu hoop ik maar dat er ook echt iemand kan :')

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:31

Ik kan helaas niet komen.. Zie het niet zitten om te klussen en schoon te maken met mijn rug in deze toestand (ik weet van mezelf dat ik toch veel te veel ga doen). En ik heb de week erna tentamen week en moeten dan ook alle verslagen ed af zijn..

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:35

Ik had dit helemaal gemist :o
Zal straks thuis in de agenda kijken en met hubbie overleggen. Moet ik een paar extra en handige handjes meenemen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:36

Jammer Saskia....
Kan me voorstellen dat je meer wil doen dan je kan dan :) Maar als je alleen komt theeleuten ben je ook meer dan welkom, ik weet hoe het werkt als je lijf niet wil.

Met een tentamenweek erna snap ik dat het niet handig is inderdaad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:36

Falona schreef:
Ik had dit helemaal gemist :o
Zal straks thuis in de agenda kijken en met hubbie overleggen. Moet ik een paar extra en handige handjes meenemen?

Mag altijd Hanneke :)
Vele handen maken licht werk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 10:50

Dames, ik denk dat we beter een andere keer kunnen plannen. Dit komt voor eigenlijk geen enkele DZP-er handig uit, en een aantal familieleden etc hebben wel aangekondigd juist dat weekend langs te willen komen, dus het is dan al wat drukker.

Misschien kunnen we de sint-meet weer bij ons doen? En anders prikken we een andere datum :)

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 19:53

Prima Bri, wat voor jullie handig is!