Foto meeting Drenthe animo voor?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fotografie91

Foto meeting Drenthe animo voor?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-12 21:21

het leek me leuk om een foto meeting te houden in Dwingelderveld of plantsoen schoonhoven in Hollandscheveld.
Ik weet niet of het op beide plekken mag dat zal dan uiteraard uitgezocht moeten worden. Plantsoen schoonhoven heeft in ieder geval een mooi bos met strand en water en wat valkte met gras het is in ieder geval heel afwisselend om foto's te maken.
Dwingelderveld heeft naar mijn weten alleen vlakte en bos en het water wat er ligt is volgens mij niet geschikt voor foto's.
meerdere mensen met ervaring over wat mag en mooi is?
en uiteraard zal ik er graag iemand bij hebben om het te organiseren en mensen die met ideeën komen.
wanneer het ongeveer is ligt aan wat iedereen uit komt maar het lijkt me wel leuk als het in de herfst is omdat de bladeren dan bruin worden en het mooier is bij de bomen. En het in schoonhoven misschien makkelijker is om eventueel daar te mogen komen met de paarden, op dit moment zijn er nog al veel mensen om te zwemmen.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 21:27

Afhankelijk van vervoer en datum wil ik mij altijd wel melden als fotografe. :j

Vaak mag je dit soort evenementen in natuurgebieden pas houden na 1 oktober, dus er zal toestemming gevraagd moeten worden.

Je zou het ook in de winter kunnen doen? Gezien er al een meeting in hetzelfde gebied in de herfst is.

Maysie

Re: Foto meeting Drenthe animo voor?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 00:21

Ik meld me mocht het doorgaan dan ook graag aan als fotograaf :) :j

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 06:31

Hier ook een fotograaf :)

Sharissael

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 17:16

Afhankelijk van plaats en data lijkt het me erg leuk om met mijn Tuiger (onder het zadel) mee te gaan! :)