Nadat ik een onwijs leuke clinic Horse Agility heb gezien bij 27 Ranch, is het bij mij een beetje gaan kriebelen. We zijn al veel met grondwerken bezig en dit lijkt me een erg leuk vervolg daarop. Daarom heb ik besloten hier in de buurt een Trainingsdag Horse Agility te organiseren. De train(st)ers zitten niet echt in de buurt hier, maar voor een groep mensen zijn ze wel bereid deze kant op te komen. Voor deze trainingsdag heb ik Joyce de Vos benaderd. Deelname kost 46€ p.deelnemer + de reiskosten. (deze worden uiteraard door het aantal deelnemers gedeeld) Reiskosten zullen max. €20,- zijn. (bij 6 deelnemers)
We zijn op het moment bezig om een geschikte locatie te zoeken. De trainingsdag zal in September/Oktober georganiseerd gaan worden.
Wie heeft er interesse? Ruimte voor in totaal 12 deelnemers
Groetjes Joline & Danielle (Daantjee12)
Laatst bijgewerkt door Sheran op 02-08-12 14:00, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Woordje verbeterd op verzoek
Hoi, Mijn pown kent al wat grondwerk en ik totaal niet hahha. Dus lijkt me wel heel erg gaaf! Ik heb eventhueel een buitenbak, (goed gedraineerd) met verlichting. Wc aanwezig. En genoeg plaats voor trailers. Meeste stallen zullen vol staan maar die leeg zijn kunnen eventhueel ook gebruikt worden. Kan een warmte kachel regelen voor in de schuur.