Ik zie altijd mooie fotos langs komen van fotomeetings. En wil al heel lang een keertje mijn pony model laten staan bij zn fotomeeting. Maar vaak zijn de fotomeetings verweg. Dus dacht ik laat ik er een een keertje in Delft organiseren. Wij hebben hier natuurlijk niet een hele mooie omgeving maar wel een paar parkjes waar we fotos kunnen laten maken. dacht zelf aan het Delfse hout of het Abwoudse park of het meertje in Schiedam.
zijn er mensen die er ook intressen in hebben?
Eske_B
Geplaatst: 01-08-12 15:05
Hey,
Als het in het Abtwoudsche park is, wil ik me wel aanmelden als fotograaf. Is het een probleem dat ik beginnend fotograaf ben? Ik wil graag ervaring opdoen En wat zou eventueel de datum zijn?
Ik ben nog druk bezig met mijn site, ik ben ook nog een lerende fotograaf, maar de meetings helpen daar goed bij Al zet je maar even je naam op de foto's, helpt toch weer naamsbekendheid op te bouwen.
Eske_B
Geplaatst: 01-08-12 15:44
Maar wat zou een eventuele datum zijn? Ik kan in principe zo'n beetje iedere dag de komende drie weken.
Over de namen op foto's zetten: doe je dit met een speciaal progamma? Paint lijkt me namelijk niet de beste kwaliteit geven
Tesssie14
Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-12 15:46
maar even voor de duidelijkheid we proberen het het weekend van 11/12 te houden plaats: Delfse hout of abswouden
Ik kan die datum zo ver ik weet niet Tess. Maar word de datum veranderd dan kom ik graag! Ben zelf ook hobby fotograaf maar sta nooit zelf op de foto dus heb helemaal niets van mezelf. Dit keer zou ik dus graag als model gaan dan als de datum tot slot word veranderd omdat er mensen niet kunnen. En anders zie ik wel een volgende meeting komen denk ik!!
Ik doe naam erin zetten trouwens met faststone fotoresizer of zo iets haha. Kan je een border Omheen zetten en ook tekst toevoegen en nog veel meer. Werkt prima makkelijk en snel. Tess achterdijkse is het homo bos. Ligt links van prinsenstad;)