Vandaag kwam ik tot het idee om misschien een een soort 'bokt-meeting' te houden, maar dan eens in België! Dit omdat ik bijvoorbeeld nooit of zeer moeizaam in Nederland zou kunnen geraken, dus dacht ik; misschien leuk voor de mede Belgische Tinker eigenaars?
Het valt een beetje te vergelijken met de sokkenwasrit, maar dan in de vorm van een bosrit. En dit in de regio van het prachtige Zoniënwoud waar je heerlijk kan gaan wandelen! Moest het 'Tinker' idee niet lukken, vind ik het geen probleem om ook met andere paarden te gaan, hoe meer zielen hoe meer vreugde!
Er is natuurlijk een maar, want met mijn prille leeftijd van 14, kan ik dit alles onmogelijk zelf organiseren. Vandaar het vraagteken in de titelnaam! Wat denken jullie? Ook Bokkers uit Nederland mogen zeker mee! Mààr het is wel een lang eind, neem dat van me aan

Dus als er mensen zijn die graag willen mee komen? Tinkerstal den Bosberg zou misschien nog mee willen komen, maar dat kan ik niet meteen concluderen.
Ook zal mijn vriendin waarschijnlijk aanwezig zijn (die mij overigens altijd gefotografeerd heeft) om een paar leuke kliekjes te maken!
Even een sfeerplaatje... (foto is NIET van mij, alle rechten gaan naar de makers van deze foto! = antwerpsetrekruiters)