We beginnen 29 juli bij mij thuis, vanuit het Terhorsterzand, dan maken we een mooie touristische route door het bos heen, en zal ik voor zoveel mogelijk leuke stops en locaties zorgen! Oa een watertje waar je evt. in kunt zwemmen

Dan komen we terug, de lengte van de rit hangt af van jullie, wat jullie wensen zijn. Dat kan ik nog meenemen in het maken van de routes! We overnachten bij mij thuis, de paarden kunnen in een eigen paddock of weitje staan, maar kunnen evt. ook in de kudde komen te staan, gebruik van de schuilstal is ook mogelijk. Ze krijgen onbeperkt hooi en water tot hun beschikking

'S avonds gaan we gezellig met zijn allen eten, hier zorg ik voor. Als jullie nog bepaalde wensen hebben of dingen waar ik rekening mee moet houden met het eten hoor ik graag

De volgende dag gaan we weer een lekkere rit maken, ik zal ervoor zorgen dat we dan een compleet andere route rijden als de dag daarvoor, ook de lengte van deze rit hangt af van jullie, maar ik dacht aan 20/25 km

We rijden wel een rustige rit, we draven en galopperen alleen als iedereen dat wil en we gaan zeker niet crossen, de gezelligheid is het belangrijkste, maar dat spreekt voor zich denk ik

Om alles te kunnen regelen en bekostigen vraag ik wel een kleine bijdrage, hierin zit alles inbegrepen, onbeperkt water en hooi, paddock of wei, avondeten, lunch voor onderweg, ontbijt en natuurlijk drinken. Deze bijdrage zal €25,- zijn.
Een 2e nacht blijven is natuurlijk ook mogelijk, voor 2 nachten vraag ik €40,-
Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn als ons en dat er misschien een aantal van jullie ons willen vergezellen!
Er zal bij veel animo nog wel een maximum aantal aan mensen komen, maar hoeveel mensen dat zullen zijn weten we nog niet. Mocht er veel animo zijn dan plannen we gewoon nog een extra weekend erbij!
Deelnemers:
1. Milan_lover
2. Jorinda__
3. LA_Woman
Voeg jezelf gewoon maar toe aan de lijst!