animo voor vrachtwagen-schriktraining?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

antje_vip

animo voor vrachtwagen-schriktraining?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-12 17:19

Hoi hoi,

aangezien mijn paard er doodsbang voor is, en er hier toch wel veel rijden, leek het mij een goed idee om een vrachtwagen training te gaan doen. Ik hoop dat hier in de buurt een vrachtwagenchauffeur bereid is om zijn vrachtwagen ter beschikking te stellen om mijn paard eens een kijkje te laten nemen! Nou vind ik het best wel wat om zoiets alleen voor mij te organiseren, dus ik vroeg mij af of er meer mensen zijn die dit nodig hebben / willen, dan kunnen we met z'n allen iets regelen!
in Oost-Groningen.

nicollol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 11:32

antje_vip schreef:
Hoi hoi,

aangezien mijn paard er doodsbang voor is, en er hier toch wel veel rijden, leek het mij een goed idee om een vrachtwagen training te gaan doen. Ik hoop dat hier in de buurt een vrachtwagenchauffeur bereid is om zijn vrachtwagen ter beschikking te stellen om mijn paard eens een kijkje te laten nemen! Nou vind ik het best wel wat om zoiets alleen voor mij te organiseren, dus ik vroeg mij af of er meer mensen zijn die dit nodig hebben / willen, dan kunnen we met z'n allen iets regelen!
in Oost-Groningen.

Heb je wel eens een normale schiktraining gedaan? Als je de basis weet kan je ook weer beter handelen als je een vrachtwagen tegen komt etc...

Kijk eens op deze site.. http://www.schriktraining.nl/

Groetjes Nicole

_helga_

Re: animo voor vrachtwagen-schriktraining?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 11:34

jammer dat je in groningen woont want mijn vriend is vrachtwagen chauffeur :P
en ik kan je zeggen als je een paard tegen komt die bang is van een vrachtwagen dat je als chauffeur zijnde ook niet graag erlangs rijd.