Milan_Lover en ik organiseren op 26 augustus een fotomeeting voor honden op de Sallandse Heuvelrug in Overijssel!
Het idee is om met 12 fotografen en 8 honden een leuke dag te organiseren, met na afloop veel leuke foto's.
Inschrijven gaat als volgt; vul onderstaande lijstjes in en plaats deze in het topic of via PB bij Jorinda__.
Fotografen gaan op volgorde van inschrijving, zijn de plekken vol, dan kom je op de reservelijst, welke ook gewoon op volgorde van inschrijving gaat. Honden kunnen worden ingeschreven tot 28 juli, daarna kiezen Milan_Lover en ik de acht modellen. De reden dat we dit op deze manier doen, is om de diversiteit zo groot mogelijk te houden, dit is wel zo leuk voor de fotografen. Honden die niet worden uitgekozen komen uiteraard ook op een reservelijst!
Fotografen
Boktnaam:
Naam:
Eventueel website:
Twee voorbeeldfoto's (voorkeur honden uiteraard):
Honden (bij meerdere honden graag ook meerdere lijstjes gebruiken en niet alles in 1 lijstje stoppen)
Boktnaam:
Naam:
Naam hond:
Ras hond:
Minimaal twee foto's van je hond (foto van het hoofd en foto van de hond helemaal):
Van de fotografen verwachten we dat er geen originele formaten weg worden gegeven. De eigenaren van de honden krijgen achteraf minimaal 5 foto's op webformaat met een watermerk erop. Maximaal hebben we niet, dat ligt aan de fotograaf.
Van de eigenaren van de honden verwachten we een nette en schone hond die bij voorkeur netjes kan zitten. Het is geen vereiste dat de hond los kan, maar het zou wel héel fijn zijn voor de fotografen. Mocht de hond niet los kunnen, zorg dan voor een niet al te dikke lijn i.v.m. eventuele wegwerken van de fotografen.
Zo, ik hoop dat jullie voldoende informatie hebben, en als er nog vragen zijn: stel ze gerust!

Fotografen
1. Milan_Lover / Claudia / www.dahbiadigitals.nl
2. Jorinda__ / Jorinda / www.jorindabijlenga.com
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.