Hoi meiden, Hier is het meeting topic dan !Datum: ?Paarden mee of niet: ?Locatie:?Wie gaan er mee:?Wat gaan we doen:Ik hoop dat we gezellig gaan meeten
Want ik denk iig niet dan ik onze Blyth mee kan nemen want wij hebben geen trailer + ze heeft nooit lang op de trailer gestaan.
blyth schreef:Want ik denk iig niet dan ik onze Blyth mee kan nemen want wij hebben geen trailer + ze heeft nooit lang op de trailer gestaan.Waar woon je ergens? Mijn vader kan wel met een 2paards trailer rijden, als je niet al te ver weg woont.
Ik woon ook in Brabant, alleen ben dan wel van m'n vader afhankelijk of die het wil doen Is er bij jou in de buurt niet ergens een mooie plek om te rijden? Dat we daar heen komen? Of zou dat voor de anderen te ver zijn?
Ik denk dat een pretpark misschien wel leuk is! En dan ergens een beetje in het midden van het land zodat het voor iedereen haalbaar is?
Haha Euhm Waar woont iedereen eigelijk dat is meschien wel handig om een oversicht te hebben?Ik woon in Meersel-dreef net over de grens in Belgie .