Als vervolg op dit topic: [BM] Foto meeting zuid-holland ? heb ik even een nieuw topic aangemaakt met de precieze datum en locatie en zodat het allemaal wat overzichtelijker wordt

Praktische informatie:
Datum: zondag 19 augustus 2012
De locatie is de Oostvoornse duinen, we verzamelen waarschijnlijk bij de strandweg (http://maps.google.nl/maps?q=oostvoorns ... oorne&z=16) Hier is (voor zover ik kan zien) een mooie grote open plek, ook met bosjes en bomen, en verderop een watertje. Er is ook strand maar daar mogen we waarschijnlijk niet op met de paarden in de zomermaanden. Als het voor mij mogelijk is ga ik nog op de locatie zelf kijken

Ik weet nog niet of je hier een vergunning voor moet hebben, maar dit ga ik navragen en krijgen jullie zo snel mogelijk te horen

We wilden met 10 fotografen en 10 modellen gaan, met een ochtendgroep en een middaggroep.
Informatie voor fotografen
Als je geïnteresseerd bent om mee te gaan als fotograaf, dan kan je je via PB naar Lalee_ aanmelden met daarin je naam, boktnaam, apparatuur.
Meld je alleen aan als je vrij zeker weet dat je kan!
Informatie voor modellen
Als je geïnteresseerd bent om mee te gaan als model, dan kan je je via PB naar Lalee_ aanmelden met daarin je naam, boktnaam, naam paard, ras paard, en minimaal 1 foto
Als er meer dan 10 aanmeldingen voor modellen zijn zal ik denk ik de fotografen laten stemmen wie er af vallen.
als ik je pb'tje heb ontvangen dan zet ik je op de lijst in het topic

We hebben al wat fotografen en modellen uit het vorige topic
fotografen
1. Lalee_
2. Annabel
3. daantjee12
4. LynnDenise (ovb)
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Modellen
1. joelleollie: Bruinbonte shetlander
2. __nina: Fjord
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Meld je aan als je mee wil zou ik zeggen en vragen kunnen natuurlijk altijd gesteld worden!