Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Desiree_1993 schreef:Waarschijnlijk zal Killyenn het samen met mij gaan organiseren. Ik heb jullie even allemaal op de lijst gezet, natuurlijk is het nog onder voorbehouden van de datum. Ik hoop eigenlijk vanavond nog die bekend te kunnen maken c.q. een aantal data neer te zetten zodat er gekozen kan worden. Nu hopen dat er ook nog modellen zijn
.
Fotografen:
1. Desiree_1993
2. Killyenn
3. Bagheera_206
4. Dreamdust
5. missfcdb
6. Blanket
7. Marjoow (ovb datum & modellen)
Modellen:
Desiree_1993 schreef:Waarschijnlijk zal Killyenn het samen met mij gaan organiseren. Ik heb jullie even allemaal op de lijst gezet, natuurlijk is het nog onder voorbehouden van de datum. Ik hoop eigenlijk vanavond nog die bekend te kunnen maken c.q. een aantal data neer te zetten zodat er gekozen kan worden. Nu hopen dat er ook nog modellen zijn
.
Fotografen:
1. Desiree_1993
2. Killyenn
3. Bagheera_206
4. Dreamdust
5. missfcdb
6. Blanket
Modellen:
1. Silke | VisibreTeam | ovb vervoer
2. Olina | xSimonee+Sani | Haflinger | foto 1 | foto 2
Desiree_1993 schreef:Desiree_1993 schreef:Waarschijnlijk zal Killyenn het samen met mij gaan organiseren. Ik heb jullie even allemaal op de lijst gezet, natuurlijk is het nog onder voorbehouden van de datum. Ik hoop eigenlijk vanavond nog die bekend te kunnen maken c.q. een aantal data neer te zetten zodat er gekozen kan worden. Nu hopen dat er ook nog modellen zijn
.
Fotografen:
1. Desiree_1993
2. Killyenn
3. Bagheera_206
4. Dreamdust
5. missfcdb
6. Blanket
8. IlonavB
Modellen:
1. Silke | VisibreTeam | ovb vervoer