Buitenrit @ Hilversum

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amigo20

Buitenrit @ Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-12 03:55

hoihoi, nouja, het lijkt me leuk een x met wat bokkers en hun knollen een lekkere lange buitenrit te gaan maken, op locaties zoals de bussemerheide, of zandvlakte bluk :D Ik rijd meestal altijd met mijn buurmeisje (misschien wil die ook wel mee), maarja, het lijkt me ook leuk om eens iets anders te gaan doen. Ik zelf heb nog nooit aan een boktmeeting deelgenomen, dus heb daar verder ook geen ervaring mee, maar het lijkt me harstikke gezelig :) Ik zelf ben echt slecht in organiseren en alles (ben 13, dus een echte rommelkont :P ) dus dat gaat wat worden, als er bokkers interesse hebben, en ze zouden willen helpen met organiseren ben ik daar heel blij mee, want ben daar zelf echt heel slecht in :P datum zou ik nog niet weten, omdat het in deze periode erg warm is, lijkt het me ook niet lekker voor de knollies om de hele dag te lopen, dus er moet nog veel geregeld worden, maar als er meerderee bokkers zijn die interesse hebben, dan zou dat hartstikke leuk zijn natuurlijk, om een x te doen :D
natuurlijk is een goed humeur altijd belangrijk *\o/*

er moet dus nog een locatie en datum uitgekozen worden, maar met wat gezellige meedenkende bokkers is dat vast geen probleem !

groetjes Romy