Hallo bij deze doe ik een poging een leuke meeting te organiseren. Het is de bedoeling bij de vughtse heide in vught een meeting te organiseren. met maximaal 10 honden en 10 fotograven. Ook vind ik het op zich wel belangrijk dat er variatie in de rassen zit vandaar dat er eerst een selectie gemaakt van de honden.
Het is dan de bedoeling dat er 5 honden in de ochtend en 5 honden in de middag komen er wordt in de middag een lunch georganiseert , de bijdrage hiervoor is 3 euro Dit is vooral bedoelt voor de fotograven maar eventueel kunnen de modellen ook aanspraak maken op de lunch. Het zou fijn zijn als mensen hun voorkuren en allergieen aan mij doorgeven via pb.
De meeting zal plaats vinden ergens in juni hier mag nog over gediscusieerd worden.
ik zou graag de volgende informatie van de honden willen hebben.
naam eigenaar en hond. ras hoe is je hond op sociaal gebied. en graag een foto
verder hier een lijstje voor de fotograven.
1. aprils_joke 2 3 4 5 6 7 8 9 10
reserve 1 2 3 4 5
horsieslii
Geplaatst: 22-05-12 17:31
Ik wil me aanmelden met mijn hond ovb datum en vervoer! Moet je dan een pb sturen?
Linsey met Dazzle (Hij is een reu, niet gecastreerd) Cavalier King Charles Spaniel Sociaal naar andere honden! Kan beetje afstandelijk zijn(is ooit gebeten door een hond) maar zal nooit bijten als andere honden ook gewoon normaal doen.
Ik vind het heel leuk om mee te gaan als fotograaf, maar ben nog redelijk beginnend dus eventueel professionelere fotografen hebben voorrang ^^
Aprils_joke
Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-12 23:30
ik ben zelf ook nog beginnend desiree daarom dat ik deze meeting organiseer om zo weer lekker te kunnen oefenen
als jullie willen kunnen we eventueel ook in de drunese duinen meeten ? dat is mischien wat leuker maar mij maakt het op zich niet uit.
EmptyWords
Geplaatst: 31-05-12 23:39
ik vind het allemaal prima, als ik neit hoef te werken vind ik het weleens leuk om een eind te riijden met mn hond en haar aan jullie "uit te lenen" om te oefenen
Als het op een zondag is wil ik me wel aanmelden als fotograaf. Kan ik ook weer eens wat oefenen. Vught of L&DD maakt me niet zo veel uit, als het maar een mooie locatie is. Ik kan echter niet op 10 & 17 juni, maar dat lijkt me ook een beetje kort dag.