Ik heb het volgende ideetje in mijn hoofd zitten voor de Gelderse paarden liefhebbers onder ons:
Ik zou graag een strandrit organiseren speciaal voor Gelderse & half Gelderse paarden (min. 1 ouder gelders geregistreerd). Wat het idee is, is om met zijn allen af te spreken in Egmond of Bergen (nader te bepalen plaats), er zijn daar namelijk stukken van het strand die wel in de zomer maanden bereden mogen worden (half juni?). Het plan is dan om met zijn allen het strand op te gaan, en daar lekker te gaan rijden, eventueel gevolgd door een rondje duin. Ik wil ook gaan kijken of het hierbij mogelijk is een fotograaf te laten komen, die deze rit vast kan leggen, zodat iedereen na afloop een mooie foto toegestuurd kan krijgen. Na afloop van de rit zal er een hapje & drankje klaar staan om even bij te tanken voordat de rit naar huis weer afgelegd gaat worden.
Ik heb nog weinig geregeld, en dit is dus het idee. Mochten er dus meer ideeen zijn, zijn deze van harte welkom! Eerst wil ik eens kijken hoe veel animo er is voor een strandrit als deze! Er zal wel een kleine vergoeding zijn i.v.m. fotograaf & hapjes, maar dit zal niet veel zijn!
Groetjes, AGV!
linky
Geplaatst: 17-05-12 19:52
Super plan, helaas ben ik voorlopig paardloos.................. Maar waarom betalen voor fotograaf? Dat kunnen ze zelf toch wel?
Anoniem
Geplaatst: 17-05-12 20:07
Lijkt mij heel leuk om een keer met [paard] naar het strand te gaan. Ik volg het topic even en moet even het een en ander uitzoeken w.b.t. vervoer.
Foto graaf hoef je idd niet voor te betalen, er zijn wel een paar goede fotograven onder de liefhebbers van de Geldersen die het vast wel voor niets doen. Scheeld je weer kosten. Zelf wat broodjes mee en dan op het strand een ijsje . Verder misschien handig om te weten is of je een ruiterbewijs nodig hebt in het gebied rond om het strand.
Volgens mij heeft Linky Jaline nog nooit onder het zadel gehad.
LHS_80
Geplaatst: 18-05-12 00:18
Leuk idee, ik ga volgend jaar mee, als die van mij wat langer onder t zadel is!!! Ik wil onder voorbehoud wel gratis foto's maken.. ff zien welke datum er gepland wordt.
Ik heb dan geen groot foto materiaal, maar ik zou ook best foto's willen schieten met mijn cameraatje, die nette foto's kan maken. Zowieso bij daglicht
Geen paard hier, nouja, 2, maar beide in training in friesland Dus als lopend fotograven ook welkom zijn, wil ik best komen Hapjes kunnen ook voorzien worden hier