Na een lange tijd geen meetings te hebben georganiseerd komt er 2 juni weer een fotografenmeeting op de Soesterduinen.
Tessa (Gothic_TeZZy) helpt mij zoals gewoonlijk wel bij de organisatie, maar kan alleen niet aanwezig zijn bij de meeting.
Praktische info
De meeting vind dus plaats op 2 juni 2012
De locatie wordt later per PB gegeven
Als je als model komt: Voor de Soesterduinen moet je een vergunning hebben. Deze kan je voor 7,50 bij manege Nieuw Eldorado huren en 25 euro borg betalen. Ik als organisatie wil deze vergunningen best regelen, echter dient er dan wel van te voren betaald te worden en krijg je achteraf je borg weer terug.
Geef je alleen op als je ook echt kan. Dit voorkomt een hoop geregel op het laatste moment als er ineens allemaal afmeldingen komen
Het is de bedoeling om met 10 fotografen en 5 modellen te gaan. Wanneer er veel aanmeldingen zijn kan dit meer worden.
Aanmelden als fotograaf
Aanmelden als fotograaf dient per PB te worden gedaan.
Fotografen worden niet uitgekozen op snelheid, maar op hoe vaak ze al mee zijn geweest naar meetings en hoeveel ervaring ze al hebben. Meer uitleg hierover is per PB bij mij te verkrijgen

Als je je aanmeld, vul dan a.u.b. dit lijstje in:
Boktnaam:
Eigen naam:
Fotografienaam:
Apparatuur:
Voorbeeldfoto's (website mag ook):
Aanmelden als model
Aanmelden als model dient per PB te worden gedaan.
Modellen worden selectief uitgekozen, zodat er niet straks 4 friezen zijn en 1 haflinger bijvoorbeeld. We willen het gevarieerd houden zodat de fotografen er een mooi portfolio aan over houden.
Als je je aanmeld, vul dan a.u.b. dit lijstje in:
Boktnaam:
Eigen naam:
Paard naam:
Ras:
Geslacht:
Foto('s):
Bedenk wel dat wanneer je een hengst hebt, deze braaf moet zijn in de omgang met merries omdat de kans bestaat dat er merries aanwezig zullen zijn!
Tot slot: Hopelijk is alles duidelijk. Vragen mogen worden gesteld in het topic of via PB.