Om hier even verder te praten Opties:~ Pretpark~ Bios~ Buitenrit ( en dan logeren bij iemand in de buurt)~ Vrijrijden op een manegeIk zal m telkens wel even aanpassen als er weer nieuwe ideeën zijn
Okee dan gaan we hier verder !Misschien is een pretpark ofzo ook wel leuk? Maar das wel weer duurder..
Ja ik wil niet zeuren hoor, maar de trein is ook al 15 euro + mag niet alleen..... Met de trein xdDus dan word het bus = FI(BHDUIRHGUIF)CKINGDUUR
Liesj1998 schreef:Jaa, of we gaan allemaal een keer vrijrijden op 1 van de maneges. kennen jullie dat.. ?Rijden kan niet.. Al besloten
Tsjaa.. misschien moeten we eerst even kijken WAAR we het gaan doen, zodat het voor iedereen te doen is.
tsjaa, ik weet sowieso niet of ik wel dit soort dingen mag doen met mensen die ik ken van internet maar daar gaat het nu even niet om
Rijden kan op zich wel hoor Ik kan op zich gewoon stappen & draven & sturen, maar in rengalop over het strand gaat niet lukken..
lise_SL schreef:tsjaa, ik weet sowieso niet of ik wel dit soort dingen mag doen met mensen die ik ken van internet maar daar gaat het nu even niet om Waar woon jij?
Greek schreef:Rijden kan op zich wel hoor Ik kan op zich gewoon stappen & draven & sturen, maar in rengalop over het strand gaat niet lukken..Dan ga ik ook zandhappen hoor
Rachel_Chap schreef:Haha ik mag vast wel, vooral na het kaartje vertrouwt mn moeder het wel *denkik*Ghehehe chill toch ^^
Ik kan met Sandra nog lang niet naar buiten,, en ik mag dr al helemaal niet ergens neer zetten denk ik.. :S
lise_SL schreef:vzpony hoeft niet mee, gewoon ponys van een manege danWant Lise, ik ben met koninginnendag waarschijnlijk in A'dam... Als jij dat ook bent..?