Paarden Meeting Hoge Bergse Bos ( Rottemeren )28 april 2012

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jSophiaF

Paarden Meeting Hoge Bergse Bos ( Rottemeren )28 april 2012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-12 13:18

Afbeelding

We hebben toestemming gekregen om een Paarden Foto Meeting te organiseren in de Rottemeren - Het Hoge Bergse Bos. Hiermee willen we zowel modellen als fotografen van harte uitnodigen om deel te nemen aan deze meeting.

*Per paard is er een tijd van 15 minuten gereserveerd voor portret en stand foto's.
*Elke fotograaf dient zijn of haar foto's aan te bieden op webformaat voorzien van zijn of haar logo / naam, tevens moeten de eigenaren van de paarden de mogelijkheid hebben tot kopen van de gemaakte foto's.
* Tevens is de mogelijk voor de fotografen om de link naar hun fotoalbum op onze site te laten plaatsen.
* Voor meer spelregels wil ik jullie verwijzen naar de site : Fotomeetings Ook hier vind je de inschrijfformulieren.

* Tevens ook de mogelijkheid dat je foto uitgekozen wordt, voor op de kalender van Treurniet-mengvoeders.

Wil je liever via de PB aanmelden, dan kan dat ook.

Alle modellen en fotografen worden uiteraard ook hier op bokt aan u voorgesteld.

Waarom inschrijfgeld ?
Voor dit bedrag zorgen wij dat we voor de bekendmaking van een foto meeting dat er toestemming is van de beheerder van het gebied.
Daarnaast wordt er tijdens de meeting voor de inwendige mens gezorgd.
Elke deelnemer, eigenaar van het model en de fotografen krijgen een leuke attentie mee naar huis.

Mocht je vragen hebben of iets anders willen weten, laat het dan weten in het topic

Madieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 09:02

Leuk jolanda, ik moet even kijken of ik kan. Heb waarschijnlijk in de ochtend les met ons knollie...
Dus even kijken of het gaat lukken om me als fotograaf in te schrijven.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 14:47

Gezellig Madieke, alleen middag is ook mogelijk hoor :)

Madieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 21:58

Freya schreef:
Gezellig Madieke, alleen middag is ook mogelijk hoor :)

Ohja dat is dan wel een idee. Ik heb me alleen ook opgegeven voor HPE, mocht ik daarvoor uitgekozen worden zit er helaas geen maand tussen deze meeting en HPE. Dus moet even afwachten tot ik meer weet. Is deze meeting dan vol heb ik pech. ;)

Lalee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 22:01

Leuk, lekker dichtbij voor mij, dat kan ik in een half uur fietsen :)
Ik ga me denk ik aanmelden als fotograaf.
edit; Laatmaar, ik kan precies op die dag niet :')
Jammer!

jSophiaF

Re: Paarden Meeting Hoge Bergse Bos ( Rottemeren )28 april 2012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-12 10:45

Madieke, zo'n vaart zal het niet lopen denk ik.

Lalee_ er komen vast en zeker nog meer van zulke meetings op deze locatie. Dus wie weet kan je de volgende keer mee.