Jajajajajajaj Waar? Indoor Brabant 2012Wanneer? Zaterdag 21 aprilHoelaat? Smorgens als het begint Kaarten zijn volgens mij €45 of €55 Vul in Ik, (naam), weet zeker/niet zeker dat ik mee ga
Ow miss kan ons opa kaarten regelen want die heeft afgelopen jaar een Audi gekocht DIKKE VIP PLAATSEN
lisannne_ schreef:en anders gaan we gewoon een standaard plaatsje ofzo? lijkt me eerlijk gezegd ook handiger... en miss ook wel leuker, kun je elkaar beter leren kennen & niet kwijtraken
_Amigo schreef:Ow miss kan ons opa kaarten regelen want die heeft afgelopen jaar een Audi gekocht DIKKE VIP PLAATSEN sure
NadineBlabla schreef:_Amigo schreef:Ow miss kan ons opa kaarten regelen want die heeft afgelopen jaar een Audi gekocht DIKKE VIP PLAATSEN sure Dat hadden wij 2 jaar geleden wel, maar nu sponsert audi niet volgens mij
@anne&lisanne anders doen wij vast een pre-meeting? wij zitten allemaal vet dichtbij kunnen met of zonder paardjes iets doen?
Ik ga ook naar Indoor Brabant, ik ga alleen zondags pas, ponyspringen. Met mijn opa, vriendin en broertje (Misschien ook oma en nichtje)...
BalouArera schreef:Ik ga ook naar Indoor Brabant, ik ga alleen zondags pas, ponyspringen. Met mijn opa, vriendin en broertje (Misschien ook oma en nichtje)...Setjes verslaafde gaan meeeeeten!
Maar dan moeten jullie wel hier naartoe komen want ons pap kan alleen op zondag maar dan moet ik werken