Salty deed niet echt moeilijk om de trailer op te gaan en zo vertrokken we vol goede moed.
Om half 3 waren we bij de Zunaruiters en we verwachten daar een heel scala aan bokkers.
Helaas, een hoop bokkers zijn gewoon niet op komen dagen! Zonder zich af te melden! Ik hoop dat deze bokkers zich realiseren dat dit niet erg netjes is...

Uiteindelijk dus later dan gepland vertrokken met een gezellig groepje. Zodra we het bos in gingen hebben Susan en Karin zich bij ons gevoegd en kon het feest beginnen!
Helaas niet voor Salty, want haar tempo ligt net een versnelling hoger dan de rest van de groep (behalve Retje dan, die was ook aardig druk

Overigens lekker veel zand binnen gekregen, zowel in ogen, mond en nek. Achteraan rijden is niet echt voor ons weggelegd

We hebben een erg mooie route gevolgd, slechts een enkel stukje herkende ik van de endurance Holten.
Mooie wegen over de heide en pukkel op, pukkel af. Alleen jammer dat Salty ook hier haar galoptempo niet kon volgen, waardoor we in een harde draf naar boven stuiterden over de boomwortels. Ach...je bent een draver of je bent het niet natuurlijk

Tijdens een laatste handgalopje kon ik eindelijk de teugels losser laten en haar in haar endurance tempo laten draven.
Na een uur of 2 liep ze ook niet meer zo heel erg aan de teugels te trekken en liep ze iets meer ontspannen.
Al met al een heerlijke rit gehad

Tinkiebel, nogmaals bedankt voor het ophalen. Anders had ik een heerlijke rit gemist!
Op naar nr. 6! En natuurlijk alle WEL aanwezige bokkers, leuk dat jullie er waren en om jullie ook eens gezien / gesproken te hebben.
Last, but not least, Salty bedankt voor het meeliften op je rug

Mirjam