http://www.horsephotoevents.nl
Kom ook gezellig kletsen in ons HK topic op bokt: [HK] Horse Photo Events || Deel II
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LisaDijk schreef:Oh we kijken absoluut niet naar paarden die de mooiste foto's hebben hoor, sterker nog wij kijken daar als fotografen juist vaak heel erg doorheen en soms is het zelfs minder aantrekkelijk als een paard al eerder mooi op de foto is gezet5 Mei word inderdaad te laat, maar ik moet ook wel meteen zeggen dat als je met je paard zo "kortdag" ook met een andere fotomeeting mee bent geweest de kans ook een stuk kleiner word dat wij je kiezen, dit i.v.m dat wij als HPE originelere modellen willen bieden aan de fotografen die mee gaan zodat het interessanter is voor hun portfolio
Suzanne_J schreef:LisaDijk schreef:Oh we kijken absoluut niet naar paarden die de mooiste foto's hebben hoor, sterker nog wij kijken daar als fotografen juist vaak heel erg doorheen en soms is het zelfs minder aantrekkelijk als een paard al eerder mooi op de foto is gezet5 Mei word inderdaad te laat, maar ik moet ook wel meteen zeggen dat als je met je paard zo "kortdag" ook met een andere fotomeeting mee bent geweest de kans ook een stuk kleiner word dat wij je kiezen, dit i.v.m dat wij als HPE originelere modellen willen bieden aan de fotografen die mee gaan zodat het interessanter is voor hun portfolio
Oké snap ikWel jammer, want ik wil al zo lang meedoen aan HPE, en dan is er net eentje in de buurt, maar helaas zo dichtbij met mijn andere fotomeeting
Maargoed volgende keer beter