ok ff naar de mc toe, had ze me getrakteerd en toen naar haar huis. onderweg belde alex nog, hij denkt echt dat ik nog wat hem wil maar ja errug offtopic.
bij haar thuis, even later naar Sunny. er stond ook een 'groot zwart monster' maar dat zou ik later wel merken

ok bíj de wei. waah wat een eng beest was die pony zeg

sunny opgezadeld, wat een moppie toch

nog even stappen, op mijn tempo dus, in draf en maar in galop. woow het hele veld alleen zonder cap ik vloog!! echt gaaf! nog een keer terug in galop, even draven en daarna shalane er weer op en richting 'stal'. we gingen daarna sunny en monster (

maar ok, ik had monstertje (O:)) gepoetst zonder halster+touw ze bleef heel netjes stilstaan. ik vind er dus niks ergs aan die pony. ze is met 8 jaar pas ingereden door een 7 jarig meisje! echt erg. ik kon wel op haar leunen. volgens shalane is het een grote bijterd, ze heeft dus helemaal niks gedaan. daarna kwamen de eigenaren, we hebben ff verder gepoetst, zelfs de hoefjes (met wat moeite) en toen zijn we haar gaan longeren. eerst shalane maar ze kwam naar binnen toe, toen ik proberen weer naar binnen na een tijdje. toen ben ik wat gaan stappen met haar ben in een stal gaan zitten toen ging dat monster op me leunen iee eng!

we hebben vriendjes gesloten

shalane gaat vragen of ze te koop is ik hoop het eigenlijk wel

een verslagje van een leuk dagje