Ze begonnen met een demonstratie met honden. Het was alleen een beetje ver weg (precies aan de andere kant van de bak), dus echt lekkere foto's heb ik daar niet van. Toen riepen ze een kudde kinderen van de tribune af, die met hun tassen naar beneden mochten komen. Twee van de kinderen kregen een tas van hun, geloof ik. Daar zat natuurlijk wat in. Hier heeft de hond het gevonden:

Dit waren de paarden die meededen aan de demonstratie: de schimmel is DE schimmel, Amerigo, die met de Goedheiligman op TV komt...

Eerst over een paar diepvriestassen heen, die waren zilver en kraakten lekker. Ervoor en erachter liggen caravankussens (zo te zien).

Om het extra spannend te maken, gooide iemand een boei achter op het paard.

Toen door de surfzeilen heen, de man die ernaast staat, rammelt ook flink met dat zeil. (de schimmel vond dit trouwens niet zo tof

Bij deze oefening moesten de paarden achter het zeil aanlopen en erop gaan staan.

Ze hadden ook zo'n grote voetbal. Ze hadden er eerst mee gevoetbald, voor de paarden langs. Nu gooiden ze ermee over de paarden heen, vanaf de voorkant en ook vanaf de achterkant.

Toen werd er een hindernisje aangestoken. Eerst er doorheen...

Het eerste paard dat eroverheen moest springen sprong opzij, zijn ruiter lag er bijna naast

Als laatste moesten ze door de rook. Daarna stond de hele bak blauw... *hoest*

En speciaal voor jarno: ik heb Noran ook gevonden. Hij zag er goed uit (net als de andere paarden) en had aan aandacht geen gebrek!