Wie lijkt het leuk om van katten een leuke meeting te doen? Met bijvoorbeeld aparte rassen , aparte kleurtjes, kitten ?
Zeg het maar!! zijn er fotograven met interesse hier in? En uiteraard mensen met Katten Poezen??
MELD JE MAAR AAN!!
JamieShanin
Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-12 19:02
Dan meld ik me zelf maar aan ik heb een kitten als model!
Modellen: -J' Aime (Nintie) van Ermelinde - Blauw zilver Abessijn poesje van 5 maanden.
Fotograven:
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 14-02-12 20:07
Ik heb wel interesse als fotograaf. Maar word dit dan bij iemand thuis gehouden? Een meeting voor katten organiseren is denk ik een stuk lastiger als voor honden / paarden etc. Maar wel een leuk idee Zou leuk zijn als het kan lukken.
JamieShanin
Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-12 20:51
Okeyy super zeg!!!
Ik dacht zelf aan ergens een klein zaaltje of bij een fotograaf die een kleine studio heeft.
JamieShanin schreef:
Modellen: -J' Aime (Nintie) van Ermelinde - Blauw zilver Abessijn poesje van 5 maanden.
Ja dan zou je omstebeurt moeten doen of in heel veel verschillende ruimtes, maar bij een studio komt vaak wel wat meer kijken dan 'even' fotograferen.
Ach ik ben niet geinteresseerd verder, want ik ben van mening dat een kattenmeeting toch niet gaat werken (sorry...) en ik ben ook niet geinteresseerd in kattenfotografie