Hallo bokkers! ik lees vaak hier, op bokt, over fotomeetingen, met paarden, honden, mensen en noem maar op. Ik zoek het altijd een beetje in de buurt, maar tot nu toe nog niet echt iets kunnen vinden. Aangezien ik op Wieringen woon, zou ik het graag in deze omgeving, of rondom Den Helder, Anna Pauwlona etc. doen!
het lijkt mij erg leuk om het bij kleine dieren te houden, honden, katten, kippen? evt. kunnen shetlandertjes natuurlijk ook, als het maar niet te groot wordt!
Ik zelf zou niet veel kunnen regelen, ik heb een aantal modellen, en wil zelf graag als fotografe op komen draaien. Maar qua locatie etc. heb ik weinig ideeën, ik woon hier aan de zee, dus dat zou misschien een mooie optie zijn!
Het lijkt me leuk het ergens in de lente te doen, ben er erg vroeg bij dus. Het gaat mij er vooral om dat we elkaar tips kunnen geven, en een leuke dag hebben die uiteindelijk leuke foto's oplevert! ik ben zelf echt een groen-groentje, heb nog geen ervaring maar zou dit erg graag op willen doen!
Is er belangstelling hiervoor? Lijkt het iemand leuk, dit samen met mij, en evt. nog anderen te regelen, en is er überhaupt wel iemand die het leuk lijkt met dieren te komen etc.?
Daarnaast word er ook regelmatig een fotomeeting georganiseerd op het strand (en duinen) bij Schoorl/Hargen dit doet meestal pinkie87 je zou haar eens kunnen pben wie weet staat er binnenkort weer wat op de planning 29 Januari was daar bijvoorbeeld een honden fotomeeting.