Dit is het topic waar alle organisatorische zaken rondom de fotomeeting Betuwe in Bloei komen te staan.
Dit topic is ontstaan uit: Interesse fotomeeting in Betuwe in Bloei Honden/Paarden?
De mensen die zich hebben opgegeven zijn:
Citaat:Modellen
Femke_Tweety paard & hond
Captain paard
Amaryllis hond
Nessie paard
Pluklief paard
Ulaantje paard
Melanie3230 paard
Eeffii paard & hond
Riannex paard
Nini-roosje paard
Janneke584 paard & hond
Snne_ paard
_Kiki_ paard
_Cares_ hond
Antoontje paard
15 totaal
13 x paard
5 x hond
Fotografen
Samy
IlonavB
Bagheera
SSDesign
Spytgnieskje (evt. Model)
Aniek1985
Colorado
Kaaaren
PKFoto
Pjer
Obelix
_Sanne
Horsieslii
Borrie01
Dvfotografie
Killyenn
Suus_
Romytjuh__
Coronalime
FemkeRoosje
20 x
Geen idée fotograaf of model?
Present
Jameykatje
Naisven
3 x
Dit zijn uiteraard te veel mensen. Ik verwacht echter dat er nog vrij veel mensen "automatisch" afvallen.
Het lijstje zal ik dan steeds aanpassen. Het kan dus alleen kleiner worden, niet groter. Mogelijk moet ik uiteindelijk nog mensen teleurstellen, ik hoop het niet. In ieder geval zeker zijn de eerste 10 modellen van de lijst, en de eerste 10 fotografen van de lijst. Vanwege de volgorde van inschrijven is ook Naisven zeker, maar ik heb geen idee als model of als fotograaf.
Datum
Het zal in ieder geval op een zondag zijn.
De datum is nog niet bekend, is afhankelijk van de datum dat de boomgaarden in bloei zijn.
Houdt er rekening mee dat dat waarschijnlijk het laatste weekend van april of het eerste weekend van mei zal zijn. Voor echte zekerheid: laatste 2 zondagen van april en eerste 2 zondagen van mei vrijhouden!
We hebben het enorme voordeel dat we in 6 boomgaarden terecht kunnen. Iedere boomgaard heeft zijn eigen voor- en nadelen. Welke boomgaard het exact wordt, zal vrij kort vantevoren bekend worden. Dit is afhankelijk van welke boomgaard op een bepaald moment het mooiste is, en ook met hoe de bodemgesteldheid daar is. (We kunnen moeilijk de hele boel kapot lopen met onze paarden, dan weet ik zeker dat we niet vaker welkom zijn...) De ene boomgaard is altijd wat natter dan de andere.

De plaatsen die je ziet zijn Kesteren en Lienden. Veel mensen zijn bekend met de Lingehoeve paardenkliniek, vandaar dat ik die er bij op gezet heb. De doorgaande weg is de provinciale weg die van Kesteren naar Culemborg loopt. (N320) De snelweg onder in het Google plaatje is de A15.
De boomgaarden die in principe het mooiste zijn, zijn Beerschenhof en Broekdijk. Die hebben mijn eerste voorkeur, ook qua parkeermogelijkheden.
Voorbeeldfoto's locaties:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.328875630484747.76217.100000869397162&type=3
Dit is een Album op mijn facebook. Ik krijg de foto's helaas niet zichtbaar hier...
Gejat van Internet:
Echte situatie is mooier, ik krijg mijn eigen foto's er helaas niet op...